ظرفیت باتری میت ۲۰ پرو هواوی بیش از ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود

هواوی به‌تازگی در بسته رسانه‌ای خود یکی از ویژگی‌ّهای اصلی میت ۲۰ پرو را فاش کرده است: باتری غول‌آسایی با ظرفیت بیش از ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت.

0

یکی از ویژگی‌های اصلی پرچم‌داران هواوی باتری‌های با ظرفیت بالا و دوام شارژ عالی است. اگر نگاهی به پی ۱۰ پلاس با باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی و یا میت ۱۰ و پی ۲۰ پرو با ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بیندازید متوجه خواهید شد که این گوشی‌ها از رقبای سامسونگی و اپلی ظرفیت باتری بیشتری داشته و البته دوام شارژ بهتری دارند. اما تصمیم هواوی برای میت ۲۰ پرو چیست؟

حالا که برخی رقبا مانند گلکسی نوت ۹ نیز به استفاده از ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی روی آورده‌اند چطور؟ ظاهراً پاسخ هواوی استفاده از باتری حتی بزرگ‌تر در میت ۲۰ پرو است! همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید روند افزایش ظرفیت باتری در گوشی‌های پرچم‌دار هواوی حالا خبر استفاده از یک باتری  بزرگ‌تر را در میت ۲۰ پرو می‌دهد؛ چقدر بزرگ‌تر؟ هنوز نمی‌دانیم.

با این وجود طبق شایعات میت ۲۰ پرو به باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری سوپرشارژ هواوی و همچنین با شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد. گفتنی است هواوی چند سال پیش در گوشی اسند میت ۷ از باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده بود.

البته اگر دقت کنید در تصویر بالا یک اشتباه هم وجود دارد و آن هم نمایش نوار بلندتر باتری برای پی ۲۰ پرو نسبت به میت ۱۰ پرو است؛ درحالی‌که هر دو گوشی با ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شده‌اند. به هر حال هواوی تصمیم گرفته برخلاف سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را در شهریورماه معرفی کند و بی‌شک دوام شارژ بالا از ویژگی‌های مثبت اصلی آن خواهد بود.

منبع pocket-lint
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.