گلکسی نوت 9 در صدر دستگاه‌های توصیه شده توسط یوتیوب قرار گرفت

یوتیوب در اقدام جدیدی دستگاه‌های توصیه شده برای بهترین تجربه تماشای ویدئوها را منتشر کرده است که گلکسی نوت 9 سامسونگ در صدر این لیست قرار گرفته است.

0

در مراسم معرفی گلکسی نوت 9 توسط سامسونگ، این شرکت گفت که پرچم‌دار جدیدش موفق به قرار گرفتن در لیست Signature Devices یوتیوب شده است. ظاهراً این عبارت به تازگی از طرف یوتیوب برای معرفی دستگاه‌های با بهترین تجربه تماشای ویدئو اعلام شده و جالب است بدانید در این لیست حتی از یک آیفون هم خبری نیست!

یوتیوب برای انتخاب دستگاه‌های توصیه شده معایارهای مختلفی از جمله پایداری و عملکرد، کیفیت تصویر،‌ وضوح تصویر، سازگاری با کدک‌ها و فرمت‌های مختلف، قابلیت پخش HDR و تجربه تماشای ویدئوهای ۳۶۰ درجه را مد نظر قرار داده است. به این ترتیب اگر بهترین تجربه استفاده از یوتیوب را می‌خواهید بهتر است یکی از این دستگاه‌ها را انتخاب کنید.

پس از گلکسی نوت 9 که در صدر لیست قرار گرفته است گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی دیگر مثل گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، اکسپریا XZ2 پریمیوم، اچ‌تی‌سی +U12، وان‌پلاس ۶، ال‌جی جی ۷، شیائومی می ۸، اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت، گلکسی اس ۸، نوکیا ۸ سیروکو، می میکس ۲اس شیائومی و پیکسل ۲ و پیکسل 2XL گوگل، گلکسی نوت ۸، میت ۱۰ پرو هواوی و V30 ال‌جی قرار دارند. گفته می‌شود گوشی‌های آیفون اپل به دلیل عدم پشتیبانی از کدک VP9 از این لیست خط زده شده‌اند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.