سامسونگ اسپیکر هوشمند گلکسی هوم را با دستیار صوتی بیکسبی معرفی کرد

شرکت سامسونگ لحظاتی پیش در کنار گوشی گلکسی نوت 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ، از اولین اسپیکر هوشمند خود رونمایی کرد که از دستیار صوتی بیکسبی قدرت گرفته است.

0

از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم سامسونگ می‌توان یک دستگاه لوکس با دیزاین فوق العاده و کیفیت صدای مثال‌زدنی یاد کرد که احتمالا به دلیل ویژگی‌های خاصش در آینده به رقیبی برای اسپیکر هوشمند اکو آمازون و گوگل هوم تبدیل خواهد شد. هرچند که در این بازار گزینه‌های دیگری همچون هوم پاد هم وجود دارند که چنگی به دل نمی‌زنند.

به هر حال اسپیکر هوشمند گلکسی هوم دارای بدنه‌ای کروی شکل است که بر روی سه پایه فلزی قرار می‌گیرد. مشابه این نوع طراحی را تاکنون در میان اسپیکرهای هوشمند مشاهده نکرده‌ایم. در قسمت بالایی دستگاه نیز شاهد یک صفحه تخت هستیم که دکمه‌های کنترل ولوم تعبیه شده است.

وجه تمایز دیگر اسپیکر هوشمند سامسونگ بهره‌مندی از سیستم صوتی توسعه یافته توسط برند AKG است. در این دستگاه از 6 بلندگوی مستقل و یک ساب ووفر استفاده شده است. در سوی دیگر 8 میکروفن داخلی با قابلیت تشخیص صدای کاربر در شلوغی وظیفه دریافت فرامین صوتی را بر عهده دارند.

گلکسی هوم

همان‌گونه که انتظار داریم، فرد می‌توان به گفتن عبارت “Hi, Bixby”، دستیار صوتی سامسونگ را آماده به کار کند. سامسونگ مدعیست که قابلیت‌های بیکسبی در گلکسی هوم همانند نسخه ارائه شده بر روی گوشی‌های بالا رده این شرکت است.

هنوز اطلاعات دقیقی از پلتفرم سازگار با این اسپیکر، قیمت و زمان عرضه این محصول در دست نیست، با این حال شرکت کره‌ای وعده داده که اطلاعات تکمیلی را در کنفرانس توسعه دهندگان ماه نوامبر ارائه کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.