هواوی پی اسمارت پلاس معرفی شد: نوا 3i برای بازار اروپا

شرکت هواوی به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جدیدی با عنوان پی اسمارت پلاس رونمایی کرده که از تراشه تازه معرفی شده کرین 710 قدرت گرفته است. این گوشی در واقع همان nova 3i‌ اما برای بازار اروپاست.

0

از آنجا که گوشی پی اسمارت پلاس یک مدل میان رده محسوب می‌شود و فاقد ویژگی منحصر به فردی است، بدون هیچ مقدمه‌ای به مرور مشخصات سخت افزاری این مدل که نسخه اروپایی گوشی  نوا 3i محسوب می‌شود خواهیم پرداخت.

پی اسمارت پلاس

بر این اساس پی اسمارت پلاس یا همان نوا 3i از نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره رده که در قسمت بالایی آن یک بریدگی مشاهده می‌شود. این مدل در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای Kirin 710 با لیتوگرافی 12 نانومتری به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است.

پی اسمارت پلاس

هواوی پی اسمارت پلاس یک گوشی 4 دوربین است چرا که در قاب پشتی آن دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است و در بریدگی نمایشگر هم دو سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های این مدل که قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه شود، می‌توان به سنسور تشخیص چهره، باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتن از اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.2 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.