شارژر بی‌سیم لاجیتک برای آیفون با قیمت ۶۹ دلار معرفی شد

شرکت لاجیتک به تازگی از اولین شارژر بی‌سیم مخصوص گوشی‌های آیفون 2017 به بعد رونمایی کرده که قرار است با قیمت 70 دلاری راهی بازار شود.

0

شارژر بی‌سیم لاجیتک که با همکاری طراحان اپل ساخته شده است، دارای یک پایه به صورت ایستاده است و طوری میزبان گوشی خواهد بود که به راحتی کاربر بتواند اعلانیه های دریافتی را مشاهده کند.

این شارژر که قرار است اواسط پاییز به بازار عرضه گردد، دارای یک پد چسبناک است که مانع لغزش دستگاه حتی در زمان فعال شدن ویبره می‌گردد. در سوی دیگر این دستگاه با ضخامت 3 میلی‌متری، از یک سیستم تهویه هوای بهره می‌برد که مانع داغ شدن بیش از حتی گوشی در هنگام شدن می‌گردد.

شارژر بی‌سیم لاجیتک

شارژر بی‌سیم لاجیتک به کاربر این قابلیت را می‌دهد که گوشی را در هر دو صورت عمودی و افقی بر روی پد قرار دهد و حتی در هنگام شارژ می‌توان از سیستم تشخیص چهره فیس آی‌دی نیز استفاده کرد. در نهایت گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که شارژر بی‌سیم لاجیتک با استاندارد 7.5 وات گوشی آیفون را شارژ خواهد کرد، با این حال از آنجاکه از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند، می‌توان به راحتی از آن در جهت شارژ سایر گوشی‌هایی که زیرساخت مورد نیاز را دارند هم استفاده کرد هر چند که شاید ابعاد این شارژر برای همه گوشی ها مناسب نباشد.

علاوه بر این شاید منطقی به نظر نرسد که دارنده گوشی‌های اندرویدی برای خرید این شارژر مبلغ 70 دلاری را پرداخت کنند، چراکه مدل‌های دیگری با قابلیت شارژ سریع و با برچسب قیمتی به مراتب کمتری در بازار پیدا می‌شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.