تصویر جعبه و محتویات نسخه Value Pack گلکسی نوت 9 درز کرد

ظاهرا سامسونگ نسخه‌ای ویژه از گلکسی نوت 9 را به همراه محتویات اختصاصی برای کاربران در نظر دارد و در همین راستا شاهد درز تصویر جعبه و محتویات نسخه Value Pack گلکسی نوت 9 هستیم.

0

به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی رددیت با نام کاربری Wan997، سامسونگ برای مشتریان نسخه Value Pack گلکسی نوت 9 هدفون وایرلس AKG Y50 BT که قیمتی حدود 299 دلار دارد را در نظر گرفته است، از طرف دیگر کاربران به جای این هدفون می‌توانند واحد پول V-Buck که در بازی فورتنایت معامله میشود را به مقدار 15000 V-Buck در اختیار داشته باشند.

در همین راستا تصویر جعبه و محتویات نسخه Value Pack گلکسی نوت 9 نیز به بیرون درز پیدا کرده است. همان‌گونه که انتظار می‌رود در این تصویر شاهد گلکسی نوت 9 هستیم که در کنار جعبه آن هدفون وایرلس AKG Y50 BT نیز قرار گرفته است. در این بسته بندی یک کابل بلند و همچنین پایه نگه‌دارنده گوشی برای استفاده در خودرو را نیز شاهد هستیم.

نسخه Value Pack گلکسی نوت 9

بر اساس اخباری که منتشر شده است قلم اس پن گلکسی نوت 9 نقش یک شاتر از راه‌دور را نیز برای عکس‌برداری ایفا می‌کند و دوبار فشردن دکمه این قلم جای دوربین سلفی را با دوربین پشت گوشی تغییر می‌دهد. در این بین گفته می‌شود قلم اس پن با 40 ثانیه شارژ به میزان 30 دقیقه قابل استفاده خواهد بود.

 

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.