چهار ویژگی مهم که از گلکسی نوت 9 سامسونگ انتظار داریم

اگر پیگیر اخبار دنیای فناوری بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که کمتر 24 ساعت دیگر شرکت سامسونگ از جدیدترین پرچم‌داری سری گلکسی نوت خود رونمایی خواهد کرد. در ادامه همراه ما در فارنت باشید تا نگاهی پیش دستانه داشته باشیم بر هر آنچه ممکن است سامسونگ در نوت 9 تعبیه کرده باشد.

0

بر اساس تصاویر درز کرده از گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ ، انتظار داریم که این محصول با حداقل به‌روزرسانی‌های ظاهری نسبت به نسل قبلی معرفی شود. البته می‌توان انتظار داشت که لااقل جایگاه سنسور اثر انگشت در قاب پشتی کمی تغییر پیدا کند و نمایشگر دستگاه نیز نسبت به نسل قبلی کمتر کشیده‌تر باشد.

قلم اس پن جدید

شاید بتوان نقطه قوت اصلی سری گلکسی نوت را بهره‌مندی از قلم اس پن دانست. این قطعه در گلکسی نوت 9 سامسونگ با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه شده است.

به عنوان انتظار داریم که اس پن جدید از فناوری بلوتوث پشتیبانی کند. توسط قلم اس پن گلکسی نوت 9 می‌توان پخش موسیقی را کنترل کرد. در حال حاضر در رابطه با نحوه عملکرد این ویژگی اطلاعاتی منتشر نشده است با این حال انتظار می‌رود با یک‌بار فشردن دکمه این قلم پخش موسیقی متوقف و یا دوباره اجرا شود.


افزایش عمر شارژ باتری

گلکسی نوت 8 به‌رغم بهره‌مندی از سخت‌افزاری قدرتمند و ظاهری بسیار زیبا، دارای نواقصی از جمله عمر شارژ باتری نه چندان بلند مدت بود. البته سامسونگ پس از پشت سر گذاشتن تجربه تلخ عرضه گلکسی نوت 7، تصمیم گرفت که به جای افزایش ظرفیت باتری، کیفیت آن را تضمین کند. این رویه در گلکسی نوت 9 سامسونگ تغییر پیدا خواهد کرد و به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای خواهان استفاده از باتری قدرتمندتری در پرچم‌دار جدید خود باشد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، سامسونگ قرار است از باتری بزرگ‌تر که ظرفیت آن بین 3850 تا 4000 میلی‌آمپر ساعت تخمین زده شده در گلکسی نوت 9  استفاده کند.


افزایش حافظه ذخیره سازی داخلی

گلکسی نوت 9 سامسونگ

آخرین شایعه‌ها مربوط به وجود یک نسخه 512 گیگابایتی از گلکسی نوت 9 سامسونگ است که مطمئناً افرادی که دنبال حافظه داخلی بالا در گوشی‌های هوشمند هستند، بسیار خوشایند خواهد بود. سامسونگ در ویدئو تبلیغاتی جدید نوت 9 نیز به وجود این نسخه اذعان داشته است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند علاوه بر دسترسی به فضای 512 گیگابایتی، از کارت حافظه جانبی هم استفاده کنند که با این تفاسیر فضای ترابایتی در اختیارشان خواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که این نسخه از گلکسی نوت 9 بدون شک گران‌ترین گزینه موجود خواهد بود. فارغ از افزایش ظرفیت ذخیره سازی، بدیهی است که گلکسی نوت 9 با قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 845 راهی بازار شود.


دوربین ارتقا یافته

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، تقریباً مطمئن هستیم که گلکسی نوت 9 از دوربین دوگانه مشابه به سیستم دوربین گلکسی اس 9 پلاس بهره برده است. این یعنی شاهد یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.5-2.4 و یک لنز تله‌فوتو با سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 خواهیم بود. البته می‌توان امیدوار بود که لااقل در بخش تصویر برداری به صورت آهسته و در محیط‌های کم نور شاهد ارتقا عملکرد آن باشیم.


گلکسی واچ

گلکسی واچ

فارغ از ویژگی‎های گلکسی نوت 9، شرکت سامسونگ در مراسم امشب خود از محصولات جدید دیگری هم رونمایی خواهد کرد که شاید یکی از آن‌ها ساعت هوشمند گلکسی واچ باشد. در رابطه با حقیقی بودن این محصول و نام نهایی آن حرف و حدیث‌های متفاوتی وجود دارد، اما از آنجا که از زمان عرضه گیر اس 3 مدت زمان زیادی می‌گذرد، می‌توان پیش‌بینی کرد که شرکت کره یک ساعت هوشمند جدید به بازار عرضه کند.

همان‌طور که میدانید تا پیش از این شرکت کره‌ای از برند گیر برای گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت و دستبند سلامتی خود استفاده کرده و سری گلکسی را هم برای گوشی‌های هوشمند خود انتخاب کرده است؛ اما انتظار داریم که ساعت و دستبند سلامتی بعدی سامسونگ هم با برند گلکسی به بازار عرضه شود. ثبت نام‌های گلکسی واچ و گلکسی فیت در بنیاد USPTO می‌تواند به دو منظور صورت گرفته باشد. اول آنکه سامسونگ خواهان یکپارچه سازی شیوه نام‌گذاری محصولات هوشمند 2018 خود است و دیگر آنکه صرفاً به منظور جلوگیری استفاده سایرین از این نام‌ها صورت گرفت است؛ چراکه بسیاری از کاربران به خصوص در کشورهای آسیایی سامسونگ را با برند گلکسی می‌شناسند و نه بلعکس.


شارژر وایرلس دوگانه

شارژر وایرلس دوگانه

به تازگی تصویری از یک شارژر وایرلس با برند سامسونگ به بیرون درز کرده که ادعا میشود به طور هم‌زمان قادر به شارژ کردن دو دستگاه (یک گوشی و یک ساعت) به طور هم‌زمان است.


اسپیکر هوشمند مجهز BIXBY

شرکت سامسونگ چند سالی است که کار توسعه دستیار صوتی خود با نام ببکسبی را آغاز کرده است.

هرچند بیکسبی از هر لحاظ نسبت به سایر گزینه‌های موجود همچون الکسا، کورتانا یا سری تاکنون ضعیف‌تر عمل کرده است، با این حال شرکت سامسونگ در نظر دارد یک اسپیکر هوشمند قدرت گرفته از این دستیار صوتی را به بازار عرضه کند.

اسپیکر هوشمند سامسونگ با برچسب قیمتی 300 دلاری، علاوه بر سازگاری با گوشی‌های هوشمند گلکسی، به پلتفرم تایزن مجهز شده و می‌تواند وسایل خانگی هوشمند برند سامسونگ را کنترل نماید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.