مهلت دوهفته‌ای وزیر ارتباطات برای ساماندهی خدمات ارزش افزوده اپراتورها

در جلسه‌ای با حضور مدیران اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، وزیر ارتباطات مهلتی دوهفته‌ای برای ساماندهی و بهبود وضعیت خدمات ارزش افزوده (VAS) تعیین کرد.

0

دیگر کاربری نیست که از تلفن همراه در ایران استفاده کرده و از پیامک‌های تبلیغاتی شکایت نکرده باشد. با این‌که برخی از این پیامک‌ها از طرف افراد و شرکت‌های تبلیغاتی سودجو به شکل غیرقانونی برای مشترکین ارسال می‌شود اما برخی کاربران از پیامک‌های پولی خدمات ارزش افزوده یا همان VAS گله دارند.

این پیامک‌ها که در اصل هدف آن‌ها ارائه خدمات کاربردی و اطلاع‌رسانی است در بسیاری موارد باعث مزاحمت‌هایی برای مشترکین شده‌اند و آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز سیاست‌ّهای جدیدی را برای کنترل آن‌ّا به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است. اپراتورها از جمله ایرانسل و همراه اول نیز موظف شده‌اند تا با شرکت‌ّای خاطی برخورد کرده و سامانه‌ّهای مشاهده خدمات ارزش افزوده ایجاد کنند تا مشترکین بتوانند به‌راحتی از دریافت آن‌ها انصراف بدهند.

با این وجود ظاهراً اپراتورها در این زمینه کم‌کاری کرده‌اند و به همین دلیل در جلسه اخیری که آذری جهرمی با مدیران این اپراتورها برگزار کرده مهلتی دوهفته‌ای برای آن‌ّها تعیین کرده است. ابوذر مهرمنش مدیر بخش ارزش افزوده (VAS) همراه اول در توییتی در این زمینه نوشته است:

در جلسه‌ای که امروز به همراه باقر عزیز و مدیران عامل دو اپراتور با وزیر محترم جوان در مورد خدمات  ارزش افزوده داشتیم دغدغه‌ها و توصیه‌های شنیدنی و به‌حقی را از ایشان شنیدیم. ضرب‌الاجل دو‌هفته‌ای ان‌شاءالله نتایج راضی‌کننده‌ای به همراه خواهد داشت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پس از این دو هفته سیل پیامک‌های تبلیغاتی و سرویس‌های زرد و بی‌محتوا و در نتیجه آن هزینه‌های اضافه در قبض تلفن همراه کاهش خواهد یافت یا خیر.

منبع twitter
از طريق ibena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.