سامسونگ برای مراسم نمایشگاه IFA 2018 خود در ۸ شهریور دعوتنامه فرستاد

با وجود این‌که تبلت و گوشی پرچم‌دار سامسونگ پیش از نمایشگاه IFA امسال رونمایی خواهد شد اما این شرکت کماکان در برلین و در تاریخ ۸ شهریورماه یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد.

0

نمایشگاه سالانه فناوری IFA برلین امسال قرار است از تاریخ ۹ تا ۱۴ شهریورماه برگزار شود. حالا سامسونگ دعوتنامه‌ای برای یک کنفرانس خبری در تاریخ ۸ شهریورماه ارسال کرده که می‌توانیم انتظار معرفی چند محصول جدید را از این شرکت داشته باشیم.

گلکسی تب اس 4 در کنار گلکسی تب A 10.5 روز چهارشنبه گذشته معرفی شدند و گلکسی نوت 9 و احتمالاً ساعت گلکسی واچ نیز قرار است در تاریخ ۱۸ مردادماه رونمایی شوند. با این‌حال در مراسم سامسونگ در حاشیه نمایشگاه IFA قرار است چند تلویزیون هوشمند جدید و محصولات خانگی دیگری از جمله یخچال و ماشین لباسشویی مجهز به اینترنت اشیا رونمایی شوند.

همان‌طور که در تصویر دعوتنامه می‌بینید گلکسی نوت 9 هم قطعاً جزئی از این برنامه خواهد بود و شاید تاریخ عرضه این گوشی مصادف با روز برگزاری این کنفرانس خبری باشد. به هر حال مانند همیشه در فارنت با پوشش خبری کامل نمایشگاه IFA 2018 با شما خواهیم بود.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.