آمار فروش گوشی‌های سونی نسبت به سال پیش تقریباً نصف شده است

ماندن در گود رقابت بازار گوشی‌های هوشمند مستلزم پیش نیازهایی است که به نظر می‌رسد سونی موفق به برآورده کردن آن‌ها نیست و جدیدترین آمار منتشر شده از فروش محصولات این شرکت در سه ماه گذشته نیز این موضوع را تائید می‌کند.

0

بر کسی پوشیده نیست که اوضاع سونی در بازار گوشی هوشمند مناسب نیست و روزبه‌روز بر وخامت آن هم افزوده می‌شود. به عنوان مثال جدیدترین آمار ارائه شده از سوی شرکت ژاپنی نشان می‌دهد که تقریباً فروش گوشی‌های سونی نسبت به سال گذشته نصف شده است.

بر این اساس در سه ماه دوم سال 2018 شرکت سونی تنها 2 میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کرده است که 1.4 میلیون دستگاه کمتر از مدت مشابه سال گذشته است. بار دیگر تائید می‌کنیم تنها دو میلیون دستگاه؛ تعدادی که احتمالاً اپل در همین حین که ما مشغول نوشتن این مطلب هستیم توانسته آیفون بفروشد.

پیش‌تر برای سونی فروش 10 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ و سودی بالغ‌بر 5.4 میلیارد دلار پیش بینی شده بود، اما با نتایج ناامید کننده‌ای که این شرکت در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۸ ثبت کرده است، دسترسی به این عدد کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. لازم به یادآوری است که این شرکت سال گشته نیز موفق به فروش  ۱۳.۵ میلیون دستگاه شده بود.

با توجه به آمار فروش گوشی‌های سونی ، این شرکت ژاپنی با اچ‌تی‌سی بر سر تصاحب دستیابی به جایگاه ضعیف‌ترین تولید کننده جهانی گوشی اندرویدی رقابت می‌کنند. به هر حال با وجود انتظارات مبنی بر کاهش فروش موبایل‌های سونی که مسبب اصلی آن طراحی قدیمی است، انتظار می‌رود که این شرکت همچنان به سیاست‌های اقتصادی خود برای کاهش هزینه‌ها ادامه دهد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.