آنر نوت 10 با صفحه‌نمایش و باتری غول‌پیکر در چین رونمایی شد

برند آنر هواوی به سرعت در حال رشد است و امروز از گوشی غول‌پیکر خود آنر نوت 10 رونمایی کرده است. دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش و باتری غول‌پیکر از جمله ویژگی‌های کلیدی این گوشی است.

0

همان‌طور که انتظار داشتیم آنر نوت 10 سرانجام رونمایی شد. این گوشی احتمالاً در نمایشگاه IFA 2018 برلین هم رونمایی خواهد شد اما رونمایی و عرضه آن در چین کمی زودتر انجام شده است.

آنر نوت 10 از صفحه‌نمایش غول‌پیکر ۶.۹۵ اینچی بهره می‌برد که خود را بسیار به استاندارد تبلت‌ها نزدیک کرده است. با این‌حال حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه‌نمایش، ابعاد گوشی را در حدود منطقی ۱۷۷ در ۸۵ میلی‌متر  نگه داشته است. این صفحه‌نمایش از پنل AMOLED و وضوح تصویر ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و به فناوری HDR10 نیز مجهز شده است. به گفته آنر این پنل همچنین از ۱۱۵ درصد از بازه رنگی NTSC پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌نمایش آنر نوت 10

آنر نوت 10 از همان تراشه Kirin 970 استفاده می‌کند که در پرچم‌داران هواوی مثل میت 10، پی ۲۰ و آنر 10 دیده بودیم. این گوشی همچنین در نسخه‌های مختلف با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد اما کماکان درگاه کارت حافظه نیز فراموش نشده است.

به گفته آنر این تراشه از یک سیستم خنک‌کننده مایع هشت لایه بهره می‌برد که نوید ۴۱ درصد مدیریت حرارت بهتر و ۱۰ درصد دمای پایین‌تر تحت فشار را می‌دهد. علاوه بر فناوری GPU Turbo که برای بهینه‌سازی عملکرد گرافیکی در گوشی‌های اخیر هواوی و آنر دیده بودیم، آنر نوت 10 به قابلیت جدید CPU Turbo نیز مجهز شده است. هواوی برای فعالسازی این دو قابلیت یک کلید فیزیکی را در کنار بدنه گوشی قرار داده است.

آنر نوت 10 یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8 و یک دوربین دوم ۱۶ مگاپیکسلی باز هم با f/1.8 در پشت خود و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی f/2.0 در جلو دارد. به لطف تراشه Kirin 970 هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر را بهبود ببخشد و علاوه بر این دکمه Double Turbo به عنوان دکمه شاتر نیز عمل خواهد کرد.

دوربین آنر نوت 10

ویژگی مهم دیگر آنر نوت 10 باتری غول‌آسای ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که اپل از این ظرفیت در آی‌پد مینی خود استفاده می‌کند! به این ترتیب با اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 و همچنین فناوری شارژ سریع سوپرشارژ نگرانی بابت باتری آنر نوت 10 نخواهید داشت.

قیمت آنر نوت 10 بسته به مشخصات انتخابی شما متفاوت است. قیمت این گوشی در چین برای نسخه ۶گیگابایت/۶۴گیگابایت چیزی حدود ۴۱۰ دلار و برای نسخه ۶ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت حدود ۴۷۰ دلار است. درحالی‌که نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی نزدیک به ۵۳۰ دلار خواهد داشت. با این‌وجود این قیمت‌ها ویژه بازار چین است و قیمت عرضه در اروپا و خاورمیانه متفاوت خواهد بود.

آنر نوت 10 در رنگ‌های مشکی و آبی از فردا نهم مردادماه وارد بازار چین خواهد شد و انتظار داریم عرضه جهانی آن یکی دو ماه دیرتر انجام شود.

منبع GSMArena phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.