گلکسی تب اس 4 احتمالا چهارشنبه دهم مردادماه رونمایی می‌شود

در حالی که پیش از این تأیید شده بود گوشی گلکسی نوت 9 در تاریخ 18 مردادماه در نیویورک معرفی خواهد شد، به نظر می‌رسد پیش از این تاریخ بایستی منتظر از راه رسیدن نسل جدید تبلت گلکسی تب اس هم باشیم.

0

بیش از یک سال از زمان عرضه تبلت خوش ساخت و باکیفیت گلکسی تب اس 3 می‌گذرد، از این رو دیر یا زود بایستی منتظر از راه رسیدن جانشین این مدل باشیم؛ چراکه بدون شک شرکت کره‌ای خواهان تکرار تجربه موفق فروش تب اس 3 است. پیرامون همین موضوع به تازگی یکی از منابع نزدیک به سامسونگ فاش کرده است که گلکسی تب اس 4 پیش از گوشی کلگسی نوت 9، در تاریخ دهم مرداد ماه و در یک مراسم اختصاص معرف خواهد شد.

هرچند کمی عجیب به نظر می‌رسد که دو محصول سرشناس به فاصله زمانی کمتر از ده رو به یک دیگر در دو مراسم مختلف رونمایی شوند، با این حال شایعه شده که سامسونگ گلکسی تب اس 4 را زودتر از پرچم‌دار سری نوت معرفی خواهد کرد. با این تفاسیر از مجموع 4 تبلت جدیدی که سامسونگ برای عرضه در سال 2018 برنامه ریزی کرده است، 3 مدل برای اولین بار در نمایشگاه IFA در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

فارغ از صحت این اطلاعات و تاریخ معرفی، انتظار داریم که گلکسی تب اس 4 با پیشرفت‌های محسوس به خصوص کاهش حاشیه نمایشگر نسبت به نسل قبلی به بازار آید. علاوه بر آن انتظار داریم که تبلت جدید سامسونگ از تراشه اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قدرت گرفته باشد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به دوربین اصلی و سلفی 13 و 8 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و تجهیز پیش‌فرض به اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.