بازی فورتنایت اندروید در ابتدای انتشار تا 30 روز در انحصار گلکسی نوت 9 خواهد بود

سامسونگ برنامه‌های مختلفی برای بازاریابی گلکسی نوت 9 دارد و گفته می‌شود احتمالا بازی فورتنایت اندروید در ابتدای انتشار به مدت 30 روز انحصارا در اختیار کاربران گلکسی نوت 9 خواهد بود.

0

آمار فروش گلکسی نوت 8 انتظارات سامسونگ را بر آورده نکرده است و به همین دلیل این شرکت کره‌ای برنامه‌های بازاریابی متفاوتی برای گلکسی نوت 9 تنظیم کرده است که در این بین می‌توان به همکاری سامسونگ و شرکت اپیک گیمز را به عنوان توسعه دهنده بازی فورتنایت اشاره کرد. انجمن توسعه دهندگان XDA و همچنین وب‌سایت 9to5Google از انتشار انحصاری فورتنایت اندروید به مدت یک ماه بر روی گلکسی نوت 9 خبر می‌دهند. به این ترتیب چه بسا که گلکسی نوت 9 به صورت پیش فرض شاهد نصب نسخه اندروید بازی فورتنایت باشد. اگر اهل بازی‌های رایانه‌ای باشید حتما به خوبی می‌دانید که بازی فورتنایت یکی از بهترین عناوین در سبک بتل رویال است که این روزها حسابی خوش درخشیده است.

در این بین اپیک گیمز به عنوان توسعه دهنده فورتنایت توضیحی در این خصوص نداده است. از طرف دیگر گفته می‌شود کاربران گلکسی نوت 9 که این گوشی را پیش‌خرید کرده‌اند، در کنار بازی فورتنایت، به پاداش‌هایی در این بازی نیز دسترسی دارند. جالب‌تر اینکه از قرار معلوم سامسونگ ویژگی‌های جالبی را در قلم اس پن گلکسی نوت 9 تعبیه کرده است که به لطف این ویژگی‌ها کاربران تعامل‌های مختلفی در حین بازی فورتنایت خواهند داشت.

بنا به ادعای انجمن توسعه دهندگان XDA بازی فورتنایت اندروید بنقش مهمی در بازاریابی و فروش اولیه گلکسی نوت 9 ایفا خواهد کرد. دلیل این امر را می‌توان تکیه این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 برای انجام بازی‌های گرافیک بالا دانست. از طرف دیگر سیستم خنک‌سازی خوبی در گلکسی نوت 9 تعبیه شده است تا این گوشی در حین انجام بازی‌های سنگین و پرگرافیک کمتر داغ شود. اخیرا شاهد تبلیغات گسترده‌ای از جانب سامسونگ برای گلکسی نوت 9 هستیم که در این تبلیغات عمر طولانی باتری، عملکرد سریع و همچنین حجم بالای فضای ذخیره‌سازی به عنوان برتری‌های این پرچمدار جدید سامسونگ ذکر می‌شود.

به این ترتیب می‌توان گفت سامسونگ با عرضه انحصاری بازی فورتنایت در بازه زمانی یک ماهه قصد دارد توجه گیمرها را نیز به قدرت بالای این گوشی جلب کند. ناگفته نماند که بازی فورنتایت این روزها درآمد بسیار زیادی دارد و انحصار نسخه اندروید این بازی در بازه زمانی یک ماهه بدون شک درآمد فورتنایت را کاهش خواهد داد.

جالب است بدانید برآورد شده است بازی فورتنایت در تمامی پلتفرم‌هایی که عرضه شده است تا پایان سال میلادی جاری چیزی بیشتر از 2 میلیارد دلار درآمد زایی داشته باشد. در مجموع باید دید این بازی پرطرفدار تا چه اندازه خواهد توانست به افزایش فروش گلکسی نوت 9 سامسونگ کمک کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.