بازی آسفالت 9 سرانجام برای اندروید و iOS منتشر شد

0

گیم‌لافت (Gameloft) را می‌توان به جرئت یکی از شناخته‌شده‌ترین استودیوهای بازی‌سازی موبایل دانست و به همین سیاق بازی رانندگی «آسفالت»‌را نیز در زمره‌ی مشهورترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل قرار داد. خبر خوش برای طرفداران بازی‌های موبایل و دوست‌داران سبک رانندگی این است که بازی آسفالت 9 سرانجام برای اندروید و iOS منتشر شده و هم‌اکنون می‌توانید آن را روی گوشی هماهنگ خود نصب کنید.

بازی آسفالت 9: افسانه‌ها (Asphalt 9: Legends) را هم‌اکنون می‌توانید به صورت رایگان از اپ استور یا پلی استور برای دستگاه iOS یا اندروید همگام دانلود کنید.

در این بازی جدید از مجموعه بازی‌های شناخته شده و با سابقه‌ی ریسینگ موبایل که با پسوند Legends شناخته می‌شود، 50 اتومبیل لایسنس شده‌ی جدید اضافه شده، تعدادی پیست جدید وجود دارد و چند مکان تازه، به علاوه‌ی گرافیک متحول شده‌ای که رنگ و بوی دیگری به بازی داده‌ است. در این نسخه از بازی همچنین بخش چند نفره‌ی 7 نفره و قابلیت تاسیس کلاب با دیگر بازی‌کنندگان نیز اضافه شده است.

بازی آسفالت 9 را باید با حجم 1.5 گیگ بر روی هر دو پلتفرم دانلود کنید. همچنین قرار است یک نسخه از این بازی برای ویندوز 10 هم عرضه شود، اما فعلا خبری از آن نیست. در حالی که نسخه‌های اندروید و iOS بازی رسما عرضه شده‌اند، یا نسخه‌ی ویندوز هنوز منتشر نشده و یا پیدا کردن آن به این راحتی‌ها نیست.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید بازی را در فروشگاه‌های متناسب دانلود کنید:

iOSAndroid

منبع gamenews.ir
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.