گوگل آخرین نسخه آزمایشی اندروید پی را پیش از عرضه نسخه نهایی منتشر کرد

گوگل شب گذشته آخرین نسخه آزمایشی اندروید پی را منتشر کرد. این نسخه آزمایشی چهارم به گفته مدیر اندروید “دیوید برک” شامل آخرین رفتارهای سیستمی اندروید پی خواهد بود.

0

با عرضه آخرین نسخه آزمایشی اندروید پی می‌توانیم به ویژگی‌های نهایی جدیدترین نسخه اندروید نگاهی داشته باشیم. به این ترتیب می‌توان گفت سیستم ناوبری برپایه جسچرها در این نسخه به تکامل رسیده و اگر یک گوشی پیکسل، وان‌پلاس 6، اکسپریا XZ2 یا سایر گوشی‌های درون این لیست را دارید می‌توانید به این نسخه آزمایشی دسترسی داشته باشید.

درست مانند نسخه آزمایشی پیشین این نسخه نیز باید به اندازه کافی پایدار باشد که بتوانید آن را روی گوشی اصلی خود نصب کنید. گوگل در جزئیات این بیلد به هیچ اشکال یا باگ اساسی اشاره نکرده است و شاید واضح‌ترین تغییر حذف آیکن میکروفون از نوار جستجوی پایین صفحه خانگی باشد.

اندروید پی چندین ویژگی ظاهری متفاوت را به همراه آورده است. به‌طور مثال صفحه مالتی‌تسکینگ حالا پیش‌نمایشی از تمام صفحه اپلیکیشن‌ها را نمایش داده و میان‌برهای سریع و تنظیمات هم حالا تغییر کرده‌اند. در اندروید پی می‌توانید به راحتی روی اسکرین‌شات‌ها بنویسید و به نظر می‌رسد همه گوشه‌ها حالا گرد طراحی شده‌اند. با این‌حال تایمر اپلیکیشن‌ها و نمایش میزان استفاده از آن‌ها احتمالاً در پاییز و با اندروید 9.1 به همراه پیکسل 3 از راه خواهند رسید.

علاوه بر این با وجود شایعات فراوان در مورد نام نهایی اندروید پی هنوز نمی‌دانیم این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل چه نام خواهد گرفت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.