تماشا کنید: جدیدترین تبلیغ‌های سامسونگ برای گلکسی اس 9 البته کاملا در مورد آیفون X است!

سامسونگ تبلیغات جدیدی را برای گلکسی اس 9 به راه انداخته است که در این تبلیغات خبری از گلکسی اس 9 نیست و تنها شاهد کنایه‌هایی به آیفون X هستیم.

0

به تازگی شاهد یک سری ویدئوی تبلیغاتی جدید برای گلکسی اس 9 سامسونگ هستیم. در کمال تعجب باید گفت در این ویدئوها خبری از گلکسی اس 9 نیست و در عوض شاهد شبیه‌سازی یک فروشگاه اپل استور هستیم که در آن فروشنده‌ای که لباسی با لوگوی اپل را برتن دارد پاسخ‌های نه چندان قابل قبولی را در خصوص سوال‌های مشتری برای آیفون 10 مطرح می‌کند، به این ترتیب می‌توان گفت سامسونگ در این ویدئو‌ها گلکسی اس 9 را یک سر و گردن بالاتر از آیفون 10 نشان می‌دهد.

در این ویدئوهای تبلیغاتی یکی از مشتریان از فروشنده اپل استور در خصوص حذف جک هدفون در آیفون 10 می‌پرسد که از قرار معلوم از سال 2016 تاکنون این جک در آیفون‌های اپل حضور دارد. انصافاً هم باید گفت حذف جک هدفون ممکن است برای کاربران آیفون‌های جدید اپل دردسر درست کرده باشد اما در این یکی دوسال بیشتر کاربران دانگل تبدیل خریداری کرده‌اند و دیگر مشکلی خاصی در این زمینه ندارند. با این حال برای شارژ همزمان و استفاده از هدفون باید یک دانگل ویژه خریداری کنید.

مشتری دیگری در این ویدئو درباره دوربین آیفون X سوال می‌پرسد که در این زمینه نیز پاسخی در خصوص نتایج بهتر دوربین گلکسی‌های پرچمدار سامسونگ مطرح می‌شود که اساس آن هم امتیاز وبسایت DxOMark و نظر برخی منتقدان است.

تبلیغ بعدی درباره شارژ سریع است. با این‌که آیفون‌های جدید اپل از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند اما چنین شارژری درون جعبه وجود ندارد و باید یک کابل USB-C به لایتنینگ و یک شارژر مک‌بوک را مجزا با صرف هزینه‌ای چشمگیر خریداری کنید.

سرانجام تبلیغ آخر در مورد سرعت بالاتر دانلود از شبکه تلفن همراه در گلکسی اس 9 است. با این‌که سرعت دانلود آیفون 10 از آیفون 8 بالاتر خواهد بود اما گلکسی اس 9 کماکان در این زمینه پیشتاز است.

در مجموع می‌توان گفت حضور در رده‌های بالای هر صنعتی رقابت را به دنبال دارد و رقابت اپل و سامسونگ نیز چیز تازه‌ای نیست اما بعید به نظر می‌رسد کاربران آیفون‌های جدید اپل از امکانات گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ بی‌خبر باشند با این حساب باید دید این آگهی‌های جدید سامسونگ تا چه اندازه‌ای در افزایش فروش گلکسی‌های پرچمدار سامسونگ تاثیر خواهد داشت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.