شیائومی Mi A2 و Mi A2 Lite را با اندروید وان معرفی کرد

شرکت شیائومی که استاد عرضه گوشی‌های ارزان قیمت و بودجه‌ای است، به تازگی از دو گوشی Mi A2 و Mi A2 Lite رونمایی کرده است که از پلتفرم اندروید وان قدرت گرفته‌اند.

0

پس از موفقیت چشمگیر Mi A1 شیائومی، این شرکت به تازگی از گوشی‌های هوشمند Mi A2 و Mi A2 Lite با قدرت گرفتن از پلتفرم اندروید وان رونمایی کرده است که به ترتیب با قیمت 209 و 267 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

شیائومی Mi A2

بر این اساس گوشی هوشمند شیائومی Mi A2 که مشخصات سخت افزاری آن تقریبا با مدل Mi 6X یکسان است، از نمایشگری 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده است. وظیفه پردازش اطلاعات در این گوشی به عهده تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 660 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم است.

از دیگر ویژگی‌های بارز شیائومی Mi A2 میتوان به 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 20+12 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

شیائومی Mi A2

اما در سوی دیگر Mi A2 Lite دارای مشخصاتی از جمله نمایشگر 5.84 اینچی بریده با وضوح تصویر 1080p از نوع LCD، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی، تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 625، 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی است.

شیائومی Mi A2

این مدل مقرون به صرفه در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 5+12 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی نیز به سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز به فلاش تجهیز شده است. طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی‌های Mi A2 و Mi A2 Lite از ماه آینده ابتدا در اسپانیا و سپس در بیش از 40 بازار شناخته شده در نسخه‌‌های مختلف بر اساس حافظه رم و میزان فضای ذخیره سازی داخلی عرضه خواهند شد.

منبع
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.