اپ‌نت: عبور از موانع در بازی Smashing Rush

بازی زیبا و کم حجم Smashing Rush از سری بازی‌های سبک آرکید است که قطعا برای دوستداران این سبک بسیار جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی Cold Soda برای کاربران اندرویدی طراحی و توسعه داده شده است.

1

در بازی‌های سبک آرکید معمولا یک شخص در حال فرار وجود دارد با تعدادی مانع که در هر بازی به شیوه‌ای منحصربفرد باید از آن‌ها عبور کند. در بازی Smashing Rush شخصیت موردنظر شما که قابل تغییر هم هست در یک صفحه به صورت دوبعدی برایتان نمایش داده می‌شود که از سمت چپ صفحه در حال دویدن است و بیشترین دقتی که باید داشته باشد برای گذشتن از موانع بوده. این شخصیت همان‌طور که گفته شد قابل تغییر بوده و از میان تعداد زیادی از کاراکترهای جذاب و دوست‌داشتنی به شما حق انتخاب داده شده است. بازی را در فضاهای متفاوت و جذاب و در مراحلی که هرکدام چالش‌های متفاوت دارند ادامه دهید.

در هر مرحله از موانع مختلفی که در مسیرتان قرار دارد با روش‌های مختلف مانند پریدن یا نشستن عبور نمایید. مناظر زیبا و جذابی را مشاهده خواهید کرد که در هر زمان متفاوت بوده و تکراری نمی‌باشند. با به دست آوردن آیتم‌هایی که بر سر راهتان گذاشته شده می‌توانید از توانایی‌های خاص هر بازیکن استفاده مفید کنید. در پایان هر مرحله با کمک مجموع امتیازاتتان به ارتقای توانایی‌های شخصیت اصلی پرداخته و یا سایر شخصیت‌ها را از بین بیش از 25 مورد با انواع ویژگی‌های خاص آزاد کرده تا بازی را با آن‌ها ادامه دهید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پریسا می‌گوید

    عجب بازی چرت و بیمزه ای بود. شما هم بهتره سیستمتون اصلاح کنید هر دفعه من کامنت میذارم می نویسه تکراریه!!!!