اپ‌نت: بازی پازلی پرندگان خشمگین Angry Birds Match

پرندگان خشمگین محبوب را این بار در قالب بازی پازلی Angry Birds Match انجام دهید و از این بازی زیبا لذت ببرید. استودیوی Rovio Entertainment این بازی را برای دارندگان گجت‌های اندرویدی و iOS طراحی و ارائه نموده است.

0

Angry Birds Match یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و آن را چیزی شبیه به بازی محبوب Candy Crush دانست. اما دیدن این پرندگان خشمگین و دوست‌داشتنی در یک بازی پازلی می‌تواند بازهم برای دوستدارانشان جذاب و سرگرم‌کننده باشد. مانند سایر بازی‌های این سبک باید اشکال شبیه به هم را کنار هم قرار دهید تا پازل تکمیل شود و پرندگان را یکی یکی آزاد نمایید. یکی از چالش‌هایی که در هر مرحله وجود دارد اینست که هربار باید تعداد مشخصی از اشکال را جورچین کرده و در نهایت حذف نمایید.

نکته دیگری که بازی Angry Birds Match را برایتان چالش‌برانگیزتر می‌کند محدودیت در تعداد حرکات است. پس باید علاوه بر اینکه به فکر آزاد کردن پرنده‌ها هستید با دقت و تفکر پیش‌روی کنید. در پایان هر مرحله نیز صاحب امتیاز شده و با جمع‌آوری امتیازات قادرید پرنده‌های کوچک و بامزه‌ای را خریداری کنید و در صفحه بازی قرار دهید. با بالاتر رفتن مراحل انتظار سخت‌تر شدن چالش‌ها و محدودیت‌ها را داشته باشید. تمامی این ویژگی‌ها این بازی زیبا را برایتان بسیار جذاب‌تر خواهد کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.