اپ‌نت: مدیریت و نظارت روی آکواریوم با Aquarium Note

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای اطلاعات و مدیریت آکوراریوم اپ Aquarium Note است که توسط شرکت dyhwang برای دارندگان گجت‌های اندروید طراحی و ارائه شده است.

0

اگر صاحب یک یا چند آکواریوم هستید برای مدیریت و نگهداری از آن‌ها اپ پرکاربرد و مفید Aquarium Note را نصب نموده و از مزایای آن استفاده نمایید. این اپ از ابتدای برپایی آکواریوم با شما همراه بوده و تمامی مراحل را ثبت و ضبط کرده تا بتواند راهنمایی‌های مفیدی در اختیارتان قرار دهد. برای هر آکواریومی که دارید یک پروفایل مخصوص ایجاد کرده تا اطلاعات هرکدام را جداگانه نگهداری کنید.

در هر پروفایل میزان عمر آکواریوم ثبت شده و می‌توانید هر تعداد عکس که بخواهید نیز به آن اضافه کنید. به این ترتیب شاهد روند تغییرات ظاهری آن را در بازه زمانی موردنظرتان خواهید بود. اطلاعات مربوط به آب نظیر میزان pH، دما و… را نیز می‌توانید در اختیار اپ قرار دهید. به این ترتیب با ارائه اطلاعات می‌توانید توصیه‌های ضروری را نیز دریافت نمایید. مانند میزان رسیدگی که هر آکواریوم نیاز دارد و یا تعداد و نوع آبزیانی که ظزفیت آن‌ها را داشته باشد. در ادامه برای رسیدگی روزانه نیز برای شما هشدار و یادآوری نیز در نظر گرفته شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.