خدمات ایرانسل در خوزستان روی شبکه همراه اول گسترش می‌یابد

با الزام رومینگ ملی در خوزستان، خدمات ایرانسل در تمام نقاط روستایی و جاده‌ای که هماه اول پیش‌تر در آن حضور داشت گسترش می‌یابد.

0

همان‌طور که می‌دانید یکی از مزایای شبکه همراه اول پوشش گسترده‌تر آن نسبت به سایر اپراتورهای تلفن همراه است. خوشبختانه با فناوری رومینگ ملی مشترکین سایر اپراتورها نیز می‌توانند از پوشش همراه اول در نقاطی که آنتن‌دهی و خدمات محدود است استفاده کنند.

به گفته آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با الزام رومینگ ملی در خوزستان حالا مشترکین ایرانسل می‌توانند از خدمات ایرانسل روی شبکه همراه اول استفاده کنند. جهرمی در جمع رسانه‌ها در خوزستان گفت:

در حال حاضر پوشش مناطق شهری خوزستان صددرصد و مناطق روستایی 67 درصد است و این عدد از میانگین کشوری بالاتر است. تلاش ما بر این است که به اهداف برنامه ششم توسعه یعنی پوشش 90 درصدی برسیم. البته به صورت خاص برای خوزستان که شرایط خاصی دارد تلاش بر این است که در زمان کوتاه‌تری به اهداف برنامه برسیم.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.