گلکسی گرند پرایم 2018 سامسونگ با حسگر تشخیص چشم از راه می‌رسد؟

در حالی که ماه پیش شاهد درز اسنادی مبتنی بر احتمال تجهیز گلکسی اس 10 به سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی و جایگزینی سنسور اسکن قرنیه بودیم، با این حال به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای همچنان خواهان به کار‌گیری از این روش تشخیص هویت بیومتریک در سایر گوشی‌های بالا و میان‌رده 2018 باشد.

0

یکی از اعضای توسعه‌دهندگان انجمن XDA-Developers به تازگی سندی را فاش کرده است که نشان می‌دهد گوشی گلکسی گرند پرایم 2018 احتمالا با سنسور اسکن قرنیه چشم به بازار عرضه خواهد شد. در این سند از محصولی با کد داخلی grandppirislte یاد می‌شود که اسم آن ترکیبی از گرند و iris برای اشاره به حسگر اسکن چشم است.

این شخص با نام کاربری deaman96385، همچنین مدعی است که به فیرم‌ور دستگاه مذکور با نام ktd2692_iris دسترسی پیدا کرده که در کدسورس‌های آن وجود حسگر اسکن چشم در گلکسی گرند پرایم 2018 تایید می‌شود. این فریمور مربوط به قابلیت فعال شدن فلاش دوربین سلفی برای ایجاد نور کافی در جهت اسکن کردن چشم افراد است.

پیش‌تر روزنامه Korea Herald در گزارشی مدعی شده بود که سامسونگ محصولات بالا رده و میان رده 2019 بیشتری را با این ویژگی به بازار عرضه خواهد کرد، با این حال شایعات جدید گواهی می‌دهند که احتمالا بایستی تا پایان سال جاری منتظر عرضه این محصولات باشیم.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی گرند پرایم 2018 می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای 7870، نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 540 در 960 پیکسل و باتری 3,630 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.