قیمت گلکسی نوت 9 سامسونگ با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی نزدیک به گلکسی نوت 8 خواهد بود

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات زیادی در رابطه با پرچم‌دار بعدی سری گلکسی نوت سامسونگ بوده‌ایم و در ادامه همین راستا نیز به تازگی ظرفیت باتری و قیمت احتمالی این محصول توسط برخی منابع به بیرون درز پیدا کرده است.

1

بر اساس تصاویر از پیش درز کرده از پرچم‌دار بعدی سری گلکسی نوت سامسونگ، می‌توان پیش‌بینی کرد که این محصول نسبت به نسل قبلی صرفاً با ارتقا سخت افزاری محدود و یک تغییر ظاهر نامحسوس به بازار عرضه خواهد شد؛ از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت گلکسی نوت 9 هم نسبت به نوت 8 تغییر چندانی را تجربه نکند.

شرکت سامسونگ پیش‌تر به طور رسمی تائید کرده که این محصول در تاریخ ۱۸ مرداد ماه معرفی خواهد شد، با این حال از هم‌اکنون شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با قیمت گلکسی نوت 9 هستیم.

منبع خبر مدعی است که به دلیل به‌روزرسانی‌های حداقلی، نوت 9 با کمترین تغییر قیمت نسبت به نسل قبلی عرضه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که مدل پیش‌فرض با 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمتی حدود 1163 دلار در رنگ‌های مشکلی، بنفش، خاکستری، آبی و قهوه‌ای عرضه گردد.

در سوی دیگر سامسونگ سعی کرده تا با افزایش ظرفیت باتری این محصول به 4000 میلی‌آمپر ساعت، یکی از  کمبود‌های نسل قبلی آن را برطرف کند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی گل سرسبد جدید شرکت سامسونگ می‌توان به دوربین دوگانه با قابلیت ثبت ویدئو به صورت سوپر اسلوموشن، 6 گیگابایت حافظه رم و قلم اس پن سازگار با بلوتوث که می‌توان از طریق آن پخش موزیک را کنترل نمود اشاره کرد.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    دیگه با توجه به ارزش (بی ارزشی) پول ملی رغبتی برای خواندن این مطالب وجود نداره فکرشا بکن برای خرید یه همچین گوشی یه کارگر معمولی باید شش ماه حقوقش را تموم وکامل بذاره کنار(😭😭😭) پس رغبتی برای خواندن این مطالب نخواهد موند. خدایا تا کی میخواهیم این همه ظلم وناحقی درمورد خودمون تحمل کنیم.؟!