هواوی TalkBand B5 معرفی شد؛ ترکیبی از دستبند هوشمند و هدست بلوتوث

شرکت هواوی به تازگی از دستبند سلامتی TalkBand B5 رونمایی کرده است که درواقع یک گجت ترکیبی می‌باشد، چراکه با خارج کردن بخش صفحه‌نمایش آن می‌توانید از آن به عنوان یک هدست بلوتوث استفاده کنید.

0

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 از نمایشگری مستطیلی شکل 1.13 اینچی امولد با شیشه 2.5D بهره برده که در واقع یک قطعه ماژولار محسوب می‌شود؛ چراکه به تنهایی نیز قادر به فعالیت است و می‌تواند مانند یک هدست بلوتوث هم کار کند.

هواوی TalkBand B5

این قطعه با اتصال به گوشی هوشمند می‌تواند امکان برقراری تماس را فراهم کند و صدا از طریق بلندگوی درون گوشی پشت آن منتقل خواهد شد. شرکت سازنده عنوان کرده که این دستگاه با تمام گوشی های مجهز به اندرویدی 4.4 و بالاتر یا آیفون‌های مجهز به iOS 9.0 یا بالاتر سازگار است. البته برخی قابلیت‌ها از جمله نمایش شماره تماس گیرنده و یا بی‌صدا کردن صدای زنگ تنها برای دارندگان گوشی‌هایی با رابط کاربری EMUI 4.1.1 و بالاتر قابل دسترس است.

هواوی TalkBand B5

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 دارای 512 مگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه رم بوده و همراه با قابلیت‌های سلامتی مختلفی از جمله کنترل دائمی ضربان قلب، پایش فعالیت‌هایی بدن در شرایط مختلف حرکتی از جمله راه رفتن، دویدن و دوچرخه‌سواری در کنار کنترل کیفیت خواب TruSleep ارائه شده است. انرژی قطعات این گجت را قرار است باتری 108 میلی‌آمپر ساعتی تأمین کند که طبق گفته شرکت سازنده عمر شارژ آن 3 روز است.

TalkBand B5 با استاندارد IP57 دربرابر آب و گردوغبار تا حدودی مقاوم بوده و دربرابر عرق دست و در روزهای بارانی یا برفی نگرانی بابت استفاده از آن نخواهید داشت.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 در سه نسخه با بند‌های مختلف در پنج رنگ از هفته آینده قابل سفارش خواهد بود، با این حال عرضه رسمی آن از تاریخ  29 تیرماه صورت گرفته و قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.