این همان چیزیست که سامسونگ برای آینده سری کهکشانی گلکسی اس خود در سر دارد

سامسونگ سودای یکپارچه کردن صفحه‌نمایش گوشی‌های کهکشانی خود را دارد و می‌خواهد در آینده کاربر تنها صفحه‌نمایش را در قاب جلویی گوشی ببیند، در همین راستا شاهد انتشار تصاویری هستیم که منتسب به این ایده سامسونگ هستند.

0

اگر نگاهی به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در چند سال اخیر داشته باشید متوجه خواهید شد که حاشیه میان صفحه‌نمایش و بدنه گوشی روز‌به‌روز باریکتر شده است و در نسخه‌های جدید پرچمداران سامسونگ عملا با حاشیه‌ای روبرو نیستم. اما از قرار معلوم با کمترین حاشیه‌ای که این روزها در بالا و پایین پرچمداران سامسونگ شاهد هستیم نیز باید خداحافظی کنیم.

اخیرا تصاویری از جانب فردی که مدعی است از اسرار داخلی سامسونگ خبر دارد به بیرون منتشر شده است، در این تصاویر که به پرچمدار بعدی سری گلکسی‌ اس سامسونگ نسبت داده می‌شود در قسمت جلو با هیچ حاشیه‌ای روبرو نیستیم و پنل صفحه‌نمایش به زیبایی جای همه چیز را در قاب جلویی گوشی پر کرده است.

در حال حاضر به غیر از این تصاویر اطلاعات دیگری از برنامه‌های سامسونگ نداریم تا ببینیم برای حذف تمامی حاشیه‌ها در صفحه‌نمایش پرچمداران خود چه تدابیری را اتخاذ خواهد کرد. از طرف دیگر مشخص نیست سامسونگ در چه زمانی به چنین فناوری دست پیدا کند و کدامین نسل از پرچمدار سامسونگ افتخار بدون حاشیه‌ترین گوشی سامسونگ را از آن خود خواهد کرد.

در این بین برخلاف بیشتر گوشی‌های پرچمدار 2018 که در آن‌ها شاهد بریدگی صفحه‌نمایش در قسمت بالا برای بلندگو و دوربین سلفی هستیم در گلکسی‌های اس 9 و اس 9 پلاس چنین طراحی اعمال نشده است و حتی گفته می‌شود گلکسی نوت 9 نیز از این طراحی برخوردار نخواهد بود.

دوربین‌های مخصوص تشخیص سه‌بعدی چهره نیز که این روزها برای فناوری تشخیص هویت کاربر از طریق چهره وی در گوشی‌هایی مانند آیفون X و شیائومی Mi 8 شاهد آن هستیم را نیز یکی دیگر از ویژگی‌‌هایی است که احتمالا سامسونگ برنامه‌های دیگری برای تعبیه کردن آن‌ها در پرچمداران خود دارد.

اما سامسونگ دست روی دست نگذاشته است و با شرکت Mantis Vision برای ساخت دوربین سه‌بعدی بدون تورفتگی همکاری می‌کند. به احتمال زیاد این دوربین را در گلکسی‌های اس 10 که انتظار می‌رود در اواخر امسال یا نهایتا اوایل سال آینده رونمایی شوند شاهد خواهیم بود.

گفته می‌شود سامسونگ برنامه دارد تا سه گوشی را در خانواده گلکسی اس 10 معرفی کند که یکی از این گوشی‌ها به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود. از طرف دیگر احتمال می‌رود هر سه گوشی جدید گلکسی اس 10 به فناوری دوربین سه‌بعدی تجهیز باشند و در این گوشی‌ها شاهد حضور سنسور تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش باشیم.

منبع androidheadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.