آیفون 8 اپل پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه گذشته

با وجود داشتن رقبای اندرویدی گسترده و متنوع، این گوشی‌های شرکت آمریکایی اپل است که باز هم گوی رقابت را از سایر شرکت‌ها می‌رباید و در زمینه فروش از بقیه گوشی‌های اندرویدی پیشی می‌گیرد. با فارنت همراه شوید…

1

به گزارش بخش نبض بازار تیم تحقیقاتی کانترپوینتس، گوشی آیفون 8 به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه می 2018 تبدیل شده است. دیوایس‌های اپل با گوشی آیفون ایکس در مکان سوم و آیفون 8 پلاس در مکان پنجم توانسته‌اند بر رده‌های اول تا پنجمین پرفروش‌ترین گوشی‌ها به صورت کامل چیره شوند. در مکان دوم گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ قرار دارد و 6 گوشی دیگر در لیست ده گوشی برتر این جدول را برندهای دیگر تشکیل داده‌اند.

جدیدترین آیفون‌های اپل قادر به اختصاص دادن 6.8 درصد از فروش گوشی‌های هوشمند در ماه می بوده‌اند و سهم گلکسی اس 9‌های سامسونگ 4.9 درصد بوده است. در مجموع از هر 9 گوشی فروش رفته در ماه می یک مورد آن از پرچمداران سامسونگ یا اپل بوده است.

بر اساس گزارش بخش نبض بازار این تیم تحقیقاتی، سری پی 20 هواوی در هند طرفداران بسیاری پیدا کرده اما گوشی هوشمند هواوی پی 20 لایت تنها مورد از این سری بوده که توانسته است به لیست ده گوشی پرفروش این ماه برسد و 1.4 درصد از 2.6 درصد کل فروش شرکت چینی را در انحصار خود قرار دهد. همچنین اعلام شد که گوشی‌های دو شرکت ویوو و اوپو به دلیل کاهش قیمت، تبلیغات زیاد و دیگر بهبودها توانسته‌اند برای مدتی به خوبی در بین طرفداران شهرتی دست و پا کنند. نظر شما در مورد پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه گذشته چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جابر می‌گوید

    آیفون محدودیت خیلی داره ارزش خرید ش و پایینه گرون هم هست