گلکسی اس 10 و گلکسی ایکس تا پایان سال جاری معرفی خواهند شد

خانواده گلکسی اس سامسونگ هر لحظه به جشن گرفتن دهمین سالگرد شروع کار خود نزدیک‌تر می‌شود و باید منتظر رونمایی از نسخه شماره 10 این سری گوشی محبوب باشیم. با فارنت همراه باشید…

0

اخیرا تعدادی از گزارش‌های مختلف خبر از این مهم داده‌اند که سامسونگ قصد دارد ‌گلکسی اس 10 را در رویداد CES 2019 که اوایل زمستان برگزار می‌شود، رونمایی کند تا جا برای گوشی تاشوی گلکسی ایکس باز شود که یک ماه پس از گلکسی اس 10 و در مراسم MWC 2019 شهر بارسلونا معرفی خواهد شد. هرچند اکنون با توجه به گفته‌های یک منبع ناشناس با خبر شده‌ایم که زمان معرفی این دو گوشی با یکدیگر عوض شده است.

در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشند، سامسونگ اولین گوشی تاشوی خود را در مراسم CES 2019 لس آنجلس در زمستان پیش‌رو معرفی می‌کند و تا یک ماه پس از معرفی آن، گلکسی ایکس را روانه بازار خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که سامسونگ انتظار دارد تنها بین 300 تا 500 هزار دستگاه از این گوشی را به بازار مصرف وارد نماید.

علاوه بر آن، این منبع ناشناس اعلام کرد که طبق روال عادی برنامه‌های شرکت، گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ در رویداد MWC 2019 آماده عرضه به بازار خواهد بود، همانند اتفاقی که برای گلکسی اس 9 رخ داد. این قضیه در نهایت نشانگر آن است که سامسونگ هیچ‌گونه نگرانی از بابت فروش پرچمدار کوچک‌تر خود نخواهد داشت چون شایعه شده بود که عرضه شدن در ماه اول زمستان منجر به کمک به عرضه‌ی بی‌رمق امسال می‌شود. در ارتباط با اینکه عرضه‌ی امسال چه گوشی‌هایی به همراه خواهد داشت باید بگوییم که یک نسخه کوچک‌تر از پرچمدار به همراه دو نسخه بزرگ‌تر روانه بازار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا جدا از ترکیب دوربین، تغییر بزرگ‌تری در سخت‌افزارهای به کار رفته در این گوشی‌ها وجود دارد یا خیر.

به دلیل اینکه سامسونگ هنوز پرچمدار دوم خود در سال 2018 را معرفی نکرده است، امکان دارد تمامی اطلاعات فوق به کلی تغییر کند. همچنین این مسئله که شرکت کره‌ای تاکنون هیچ‌وقت یکی از پرچم‌دارهای سری گلکسی اس خود را قبل از رویداد MWC معرفی نکرده است، می‌تواند رونمایی گلکسی اس 10 در CES امسال را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. نظر شما در مورد گوشی‌های بعدی سامسونگ چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.