آپدیت اندروید 8 برای جی 5 ال‌جی به‌زودی منتشر خواهد شد

انتشار به‌روزرسانی جدید برای سیستم‌عامل گوشی‌های قدیمی همیشه می‌تواند یک خبر عالی برای هواداران باشد. انتشار به‌روزرسانی برای مدل‌های قدیمی یک گوشی با سیستم‌عامل چندان عرف نیست اما این بار قضیه فرق دارد. گفته می‌شود ال‌جی جی 5 به زودی میزبان اندروید 8 خواهد بود.

0

هنگامی که ال‌جی خبر از انتشار به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو در سال جاری برای سیستم‌عامل یکی از پرچمداران قدیمی خود، ال‌جی جی 5 ، داد بسیاری از ما به طور دلپذیری غافل‌گیری شدیم. در کنار چی 5، این شرکت کره‌ای قول انتشار بروزرسانی جدید برای گوشی‌های هوشمند جی 6 و وی 20 را هم به هواداران خود داد. گوشی ال‌جی جی 6 هم‌اکنون بروزرسانی خود را دریافت کرده است و گوشی وی 20 هم تا یکی دو ماه دیگر حداقل در آمریکای شمالی این آپدیت را دریافت می‌کند. در این میان عرضه بروزرسانی جدید اندروید 8 برای گوشی مدل پایین‌تر جی 5 جای تعجب دارد که می‌تواند خبری بسیار خوشحال‌کننده برای کاربران این گوشی هوشمند باشد.

به نظر می‌رسد که این آپدیت به زودی در کنار تعداد زیادی از دیگر بروزرسانی‌ها در هفته‌های آتی در کره جنوبی عرضه می‌شود. ار آنجا این قضیه مشخص است که ال‌جی به تازگی لیست منابع کرنل برای سه مدل معین از جی 5 شامل F700K، F700L و F700S را منتشر کرد که همگی در کره جنوبی ارائه شده‌اند. با وجود اینکه تاریخ مشخصی برای انتشار این بروزرسانی در دست نداریم اما رویدادهای اخیر به ما گوشزد می‌کنند که فاصله چندانی با عرضه آن نداریم. اگر شما یکی از بیشمار دارندگان گوشی ال‌جی جی 5 هستید باید با این احتمال روبه‌رو شوید که احتمالا این بروزرسانی آخرین آپدیت بزرگی است که گوشی شما دریافت خواهد کرد. نظر شما در مورد اندروید 8 اوریو برای ال‌جی جی 5 چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.