سامسونگ گوشی Galaxy On6 را با صفحه‌نمایش 5.6 اینچی معرفی کرد

عمر خانواده گوشی‌های Galaxy On سامسونگ به دنیاست و با معرفی گوشی Galaxy On6 شاهد ادامه تولید سری گوشی‌های خانواده Galaxy On سامسونگ هستیم.

0

گوشی تازه معرفی شده سامسونگ به صفحه‌نمایش 5.6 اینچی مجهز است و به لحاظ ظاهر می‌توان گفت این گوشی سیب دو نصف گوشی گلکسی J6 سامسونگ است. صفحه‌نمایش گوشی Galaxy On6 سامسونگ رزولوشنی برابر با ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و از نسبت تصویر 18:5:9 برخوردار است. سامسونگ برای صفحه‌نمایش گلکسی On6 از پنل OLED کمک گرفته است و پردازنده اگزینوس 7870 که ساخت دست سامسونگ است را در کنار 4 گیگابایت رم در گلکسی On6 شاهد هستیم.

Galaxy On6

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در قسمت جلوی Galaxy On6 سامسونگ حضور دارد و وظیفه تامین انرژی این گوشی برعهده یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری است.

اندروید نسخه 8.0 اوریو، اسکن تشخیص اثر انگشت، فناوری تشخیص چهره سامسونگ، میزان 64 گیابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی که از طریق کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی قابل گسترش است را می‌توان از دیگر ویژگی‌های Galaxy On6 سامسونگ ذکر کرد. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و جک هدفون 3.5 میلی‌متری در کنار چیپست رادیوی اف‌ام را در این گوشی شاهد هستیم.

سامسونگ گلکسی On6 را در رنگ‌های آبی و مشکلی در تاریخ 14 تیرماه امسال با قیمتی حدود 180 دلار راهی بازار هندوسان خواهد کرد. در حال حاضر خبری از عرضه این گوشی در بازارهای جهانی منتشر نشده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.