وان‌پلاس 6 قرمز رسماً معرفی شد

رنگ قرمز به یک رنگ همگانی در بین اکثر پرچم‌داران مختلف تبدیل شده است و شاهد عرضه این رنگ از گوشی‌های هوشمند تنها مدتی پس از عرضه رسمی آن‌ها هستیم. اکنون نوبت به جدیدترین گوشی برند وان‌پلاس رسیده است. با فارنت همراه شوید…

0

چند روز پیش شرکت وان‌پلاس با انتشار یک تیزر تبلیغاتی که نشان از معرفی یک رنگ جدید برای گوشی وان‌پلاس 6 داشت، طرفداران را به وجد آورد. اکنون شرکت چینی از طریق بلاگ رسمی خود به این قضیه رنگ واقعیت بخشیده و رنگ قرمز را برای پرچمدار کنونی وان‌پلاس معرفی کرد.

این شرکت عنوان کرد که رنگ قرمز گدازه‌ای گوشی وان‌پلاس 5T بسیار محبوب بود اما قصد آن‌ها این بار انجام یک کار با محدودیت بیشتر است؛ انتشار رنگی که طرفداران را بیش از پیش هیجان‌زده کرده در حالی که متانت خاصی هم در آن موج بزند. آن‌ها در نظر داشته‌اند که رنگ جدید کیفیتی مشابه کهربا داشته باشد و البته تا چندین سال آینده مورد تقاضای هواداران باشد.

وان‌پلاس از یک پوشش پلیمری جدید استفاده می‌کند که تاکنون استفاده از آن روی سایر گوشی‌های هوشمند بی‌سابقه بوده و این قضیه یادآور پوششی است که روی سایر رنگ‌های گوشی وان‌پلاس هم اعمال شده بود. این رنگ جدید به یک لایه تبخیرشده پلیمری نیاز دارد که کمپانی سازنده روی آن کار کرده است تا به درجه‌ای بالا از شفافیت برسد و نتیجه آن چهره براقی است که پشت لایه‌ی شیشه‌ای گوشی‌های وان‌پلاس 6 قرمز دیده می‌شود.

اگر می‌خواهید رنگ قرمز از گوشی جدید وان‌پلاس را تهیه نمایید، این نسخه از وان‌پلاس در فروشگاه‌های سراسر جهان با مشخصات رم 8 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. رنگ جدید همانند سایر رنگ‌های این گوشی خوش‌ساخت با قیمت 579 دلاری و در تاریخ نوزدهم تیر عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این رنگ جدید چیست؟

منبع Android Authority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.