شایعه: سونی موبایل فعالیت خود را در خاورمیانه و آفریقا متوقف می‌کند

اگر از هواداران گوشی‌های سونی هستید خبر بدی برایتان داریم. به گفته ایوان بلس از مشهورترین افشاکنندگان توییتری سونی موبایل قصد دارد خاورمیانه، آفریقا و ترکیه را ترک کند.

0

برکسی پوشیده نیست که بخش موبایل سونی در چند سال اخیر موفقیت چندانی کسب نکرده و نتوانسته بازار اندروید را از دست سامسونگ و برندهای چینی مثل هواوی و اوپو خارج کند. شاید به همین دلیل سونی موبایل قصد دارد بازار خاورمیانه، آفریقا و ترکیه را ترک کند.

ایوان بلس افشاکننده مشهور توییتری که به evleaks مشهور شده از شنیده‌های اخیر خود درباره این موضوع نوشته است:

خبر بد برای طرفداران سونی موبایل در خاورمیانه، ترکیه و آفریقا: خبرهایی شنیده‌ام که این شرکت قصد تعطیل کردن تمام فعالیت‌ها و دفاتر خود را در این منطقه تا ماه اکتبر (مهرماه) دارد.

با وجود این‌که سونی کماکان در زمینه گوشی‌های اندرویدی فعال است و پرچم‌دار این شرکت اکسپریا XZ2 پریمیوم هم به تازگی به بازار عرضه شده به نظر می‌رسد گوشی اکسپریا XZ2 آخرین پرچم‌دار این شرکت برای بازار خاورمیانه و آفریقا و در نتیجه کشورمان باشد. گفتنی است سونی موبایل پیش از این اعلام کرده بود که قصد ندارد نسخه پریمیوم پرچم‌دار خود را در بازار خاورمیانه عرضه کند و ظاهراً حالا قصد دارد برای همیشه این منطقه را ترک کند.

این خبر بد برای هواداران سونی شاید مقدمه‌ای برای تعطیلی همیشگی سونی موبایل در آینده باشد و شاید هم پیش‌زمینه‌ای برای خریداری شدن این بخش توسط سایر شرکت‌ها. گفتنی است هنوز سونی موبایل این خبر را تأیید و یا تکذیب نکرده است و شاید این شایعه، هیچ‌وقت به واقعیت تبدیل نشود.

منبع twitter
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.