ال‌جی V40 با پنج دوربین عرضه خواهد شد!

ال‌جی حساب ویژه‌ای روی پرچمداران سری V خود باز کرده است و ظاهرا قرار است ال‌جی V40 را با مجموع 5 دوربین در پشت و جلوی این گوشی شاهد باشیم.

0

ال‌جی در حال حاضر گوشی‌های V30S ThinQ و V35 ThinQ را به عنوان جدیدترین گوشی‌های خانواده V در بازار دارد. این گوشی‌ها به لحاظ طراحی و امکانات تغییرات جزئی نسبت به ال‌جی V30 داشتند اما از قرار معلوم ال‌جی در حال کار بر روی ال‌جی V40 است که ظاهرا پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه قبلی این گوشی خواهد داشت.

تجربه نشان داده است ال‌جی توجه ویژه‌ به دوربین در گوشی‌های سری V دارد و انصافا هم باید گفت دوربین این گوشی‌ها از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار است، ظاهرا این داستان در V40 نیز تکرار خواهد شد و این گوشی پرچمدار با دو دوربین در قسمت جلو و سه دوربین در پشت گوشی عرضه خواهد شد تا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دوربین‌های جلو در V40 برای تشخیص چهره کاربر و عکس‌های سلفی استفاده خواهند شد، در این بین گفته می‌شود که ال‌جی ممکن است از فناوری 3D Mapping با استفاده از این دوربین‌ها برای باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره کاربر کمک بگیرد.

ال‌جی V40 در قسمت پشت نیز به دوربین‌های پیشرفته‌ای مجهز خواهد بود و دوربین که به احتمال زیادی از لنزهای آلترا واید بهره خواهد گرفت را در پشت V40 شاهد خواهیم بود. در حال حاضر کاملا مشخص نیست ال‌جی چه برنامه‌ای برای سومین سنسور این گوشی در نظر دارد اما گفته می‌شود این سنسور نقش زوم اپتیکال را در تصاویر بر عهده بگیرد. شاید هم این سنسور وظیفه تشخیص عمق تصاویر را بر عهده داشته باشد.

به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت ال‌جی V40 با 5 دوربین عرضه می‌شود. اگر تمامی این شایعات صحت داشته باشند گوشی ال‌جی V40 اولین گوشی هوشمندی است که از 5 دوربین بهره خواهد گرفت.

در حال حاضر بیشترین رکورد حضور دوربین در گوشی‌های هوشمند، 4 دوربین است که 2 سنسور در پشت گوشی و 2 سنسور نیز در جلوی گوشی تعبیه می‌شود. در این بین هواوی پی 20 پرو از سه سنسور در پشت گوشی بهره گرفته است و در قسمت جلو تنها دارای یک دوربین سلفی است.

با این حساب می‌توان انتظار داشت ال‌جی V40 عکس‌های بسیار باکیفیتی را عرضه کند. از طرف دیگر به احتمال زیاد در V40 به لحاظ طراحی نیز شاهد بریدگی بالای صفحه‌نمایش جهت تعبیه شدن سنسورهای دوربین و بلندگو خواهیم بود. در این بین گفته می‌شود صفحه‌نمایش V40 نسبت به G7 ابعاد بزرگ‌تری خواهد داشت.

ال‌جی برای G7 به سمت استفاده از پنل‌های LCD رفت و با این حساب مشخص نیست در V40 از پنل LCD استفاده کند یا پنل‌های OLED را به خدمت بگیرد.

پردازنده اسنپ‌دراگون 845، تعبیه شدن دکمه فراخوانی دستیار صوتی گوگل در کنار دکمه‌های تظیم صدا و حضور سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت V40 را می‌توان از دیگر اطلاعاتی دانست که در حال حاضر در خصوص این پرچمدار جدید ال‌جی پیش‌بینی می‌شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.