تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 9 رسماً اعلام شد: 18 مردادماه

گلکسی نوت 9 در راه است و پس از ماه‌ها شایعات سامسونگ رسما از رونمایی این گوشی در تاریخ 18 مردادماه خبر داد. به این ترتیب گلکسی نوت 9 حداقل یک‌ماه پیش از آیفون‌های جدید اپل رونمایی خواهد شد.

0

سامسونگ با ارسال دعوتنامه‌‌ای تاریخ رونمایی گلکسی نوت 9 را 18 مردادماه اعلام کرد. در این مراسم که در نیویورک برگزار می‌شود قرار است گلکسی نوت 9 به عنوان پرچم‌دار جدید سامسونگ رونمایی شود.

از دعوتنامه‌ای که سامسونگ برای رونمایی گلکسی نوت 9 منتشر کرده نمی‌توان در خصوص طراحی این گوشی نظر خاصی داد اما به احتمال زیاد گلکسی نوت 9 نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات زیادی را به لحاظ ظاهری شاهد نخواهد بود که در این زمینه می‌توان به محل قرار گیری حسگر تشخیص اثر انگشت در قسمت پایین و زیر لنز دوربین در پشت گوشی اشاره کرد.

به احتمال زیاد پردازنده اکسینوس 9810 را با هشت هسته در این گوشی شاهد خواهیم بود و نسخه‌ای از گلکسی نوت 9 نیز با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 راهی بازارهای چین و آمریکا خواهد شد. بدون شک گلکسی نوت 9 با ظرفیت‌های 64/128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. در این بین شایعاتی نیز برای احتمال عرضه نسخه 512 گیگابایتی این گوشی وجود دارد.

در خصوص رم نیز شایع شده است که سامسونگ میزان 6 گیگابایت رم را برای این گوشی در نظر گرفته است. در تصویر دعوتنامه رونمایی گلکسی نوت 9 شاهد دکمه S Pen نیز هستیم که چنین ویژگی به احتمال زیاد از افزایش دامنه عملکرد کاربران با قلم استایلوس در نوت 9 حکایت دارد و از آنجایی که سامسونگ در چند مدل اخیر گلکسی نوت امکانات جدیدی را به قلم استایلوس در این گوشی اضافه نکرده است بدون شک کاربران از تغییرات و بهینه‌سازی‌های جدید جهت قلم استایلوس در نوت 9 استقبال خواهند کرد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم از همین الان 18 مرداد را در تقویم خود علامت بزنید، بدون شک در این تاریخ بازتاب کاملی از رونمایی گلکسی نوت 9 در فارنت برای شما خواهیم داشت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.