آپدیت جدید جی 7 ال‌جی قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ 60fps را به این گوشی آورد

ال‌جی فیرمور جی 7 را آپدیت کرد تا این گوشی قابلیت فیلم‌برداری 4K را با نرخ 60 فریم در ثانیه در اختیار کاربران قرار دهد. آپدیت جدید جی 7 ال‌جی همچنین بهینه‌سازی‌های بیشتری را برای دوربین این گوشی به همراه آورده است.

0

کاربران جی 7 ال‌جی در کره‌جنوبی آپدیت جدیدی را دریافت کردند که به لطف این آپدیت جدید در حالت ویدئویی قادر به فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه خواهند بود. آپدیت جدید جی 7 به زودی برای کاربران سایر نقاط دنیا نیز عرضه خواهد شد.

کاربران جی 7 در حین فیلم‌برداری با نرخ 30 فریم در ثانیه محدودیت‌های زمانی را پیش‌رو نداشتند اما این آپدیت جدید محدودیت‌های زمانی را پیش روی کاربر قرار می‌دهد و کاربران جی 7 تنها قادر هستند به مدت 6 دقیقه فیلمبرداری با سرعت 60 فریم در ثانیه را انجام دهند.

ناگفته نماند سایر گو‌شی‌های اندرویدی پرچمدار بازار نیز به لحاظ محدودیت زمانی در حد 5 تا نهایتا 6 دقیقه از فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

آپدیت جدید جی 7

کاربران جی 7 برای فعال کردن این قابلیت باید پس از دریافت این آپدیت جدید به قسمت Camera وارد شوند و گزینه Settings را انتخاب کرده و در قسمت Video Resolution گزینه UHD 16:9 60fps را فعال نمایند.

در کنار این ویژگی شاهد بهبود وضوح تصویر در حالت عکس‌برداری خودکار در گوشی جی 7 نیز خواهیم بود. یک حالت جدید با نام Super Bright نیز برای دریافت نور بهتر از فلش گوشی نیز در این آپدیت جدید تعبیه شده است.

بهینه‌سازی در رندر کردن رنگ‌های قرمز و سبز نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که این آپدیت جدید برای جی 7 ال‌جی به ارمغان آو‌رده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.