نسخه آزمایشی همگانی iOS 12 اپل منتشر شد/ دانلود کنید

اپل حدود بیست روز پیش از انتشار نسخه آزمایشی iOS 12 خبر داد و اکنون شاهد انتشار نسخه آزمایشی همگانی iOS 12 از جانب اپل هستیم.

0

دقیقاً بیست و سه روز پیش در تاریخ ۱۴ خرداد اپل خبر انتشار نسخه آزمایش همگانی iOS 12 را اعلام کرد اما طبق معمول این نسخه آزمایشی در آن زمان منتشر نشد و انتشار آن‌چند هفته‌ای به طول انجامید تا اینکه امروز شاهد انتشار نسخه آزمایشی iOS 12 به‌صورت همگانی و برای تمامی کاربران هستیم.

این نسخه برای کاربران گوشی‌های آیفون، آی‌پدها، آی‌پاد و آی‌پاد تاچ منتشر شده است به شرط اینکه دستگاه آن‌ها با نسخه آزمایشی iOS 12 سازگاری داشته باشد. کاربران برای دریافت این آپدیت باید به آدرس beta.apple.com مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام در فهرست کاربرانی که آپدیت آزمایشی را دریافت می‌کنند قادر به شروع فرآیند دانلود آپدیت خواهند بود.

گرفتن پشتیبان از اطلاعات مستقر در گوشی نیز با استفاده از آی‌تیونز برای کاربرانی که قصد نصب نسخه آزمایشی iOS 12 را دارند پیشنهاد می‌شود. پس از انجام این کارها کاربر باید وارد دستگاه iOS خود شود و صفحه beta.apple.com/profile را باز کند.

سپس فایل پروفایل دانلود می‌شود، در مرحله بعد کاربر باید وارد تنظیمات شده و فرآیند دریافت آپدیت را چک کند. در این مرحله اگر تمامی موارد بالا به درستی انجام شده باشد فایل‌های آزمایشی iOS 12 دانلود خواهد شد.

برای آن دسته از کاربرانی که با امکانات جدید iOS 12 آشنایی ندارند باید بگوییم اپل در این نسخه تمرکز زیادی بر روی افزایش عملکرد iOS در تمامی دستگاه‌های موبایل خود داشته است. ویژگی‌هایی برای افزایش عملکرد سیری، فناوری واقعیت افزوده و iMessage را نیز در این آپدیت جدید شاهد هستیم. برای مرور تمامی قابلیت‌های جدید iOS 12 به این مطلب مراجعه کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.