قابلیت تماس ویدئویی و صوتی رسماً به اینستاگرام اضافه شد

با در اختیار داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه و ارزشی معادل 100 میلیارد دلار، اپلیکیشن اینستاگرام به هیج عنوان نمی‌خواهد از قافله عقب بماند و هر بار با قابلیت‌های جدید بروزرسانی می‌شود. با فارنت همراه باشید…

0

از امروز می‌توانید در بخش دایرکت اینستاگرام به صورت تک به تک یا چت گروهی با دوستانتان تماس ویدئویی برقرار کنید. تماس‌های ویدئویی نیازی به شماره موبایل ندارد و مهم نیست که طرف مقابلتان از یک گوشی با سیستم‌عامل اندروید یا آی‌اواس استفاده می‌کند. با هر کسی که در دایرکت گفتگویی داشته باشید، می‌توانید تماس ویدئویی برقرار نمایید.

جهت برقراری تماس تصویری ابتدا باید وارد لیست دایرکت شده و سپس یکی از گفتگوهای خود با دوستانتان را باز کنید. روی آیکون دوربینی که به تازگی در این بخش اضافه شده است کلیک کنید و گوشی فرد مورد نظر شروع به زنگ خوردن می‌کند. در هنگام برقراری تماس تصویری می‌توانید تصویر فرد مقابل را کوچک‌تر کرده و به انجام سایر امور خود در اپلیکیشن شامل ارسال پیام، استوری گذاشتن و بررسی بازخوردها بپردازید. همچنین با فشردن دکمه دوربین تصویر قطع شده و تماس به تماس صوتی تغییر می‌یابد.

تماس ویدئویی به شما این اجازه را می‌دهد تا تماس خود را با یک نفر شروع کنید و در ادامه با اضافه شدن افراد دیگر تا سقف چهار نفر به صورت همزمان با یکدیگر به گفتگو مشغول شوید. برای ورود به یک تماس تصویری گروهی تنها کافی است در دایرکت وارد گفتگوی گروهی مورد نظر شده و اگر آیکون دوربین به رنگ آبی درآمده بود می‌توانید وارد تماس تصویری گروهی شوید. همچنین تنها با یک بار لمس دکمه قرمز واقع در پایین صفحه قادر به اتمام مشارکت خود در تماس ویدئویی گروهی خواهید بود.

تغییر دیگری که در بروزرسانی جدید اینستاگرام شاهد آن هستیم، قرارگیری تعدادی دسته‌بندی در بالای صفحه جستجو است. در صورتی که تب جستجو را باز کنید، تعدادی دسته‌بندی مشخص در بالای صفحه می‌بینید که یکی از آن‌ها با عنوان For You شامل ویدیوها و تصاویری است که براساس سلیقه شما قرار داده شده‌اند. سایر دسته‌بندی‌ها شامل مواردی مانند هنر، ورزش، زیبایی، حیوانات و دیگر حوزه‌ها خواهد شد. با قرار دادن انگشت خود برای چند ثانیه روی هر کدام از این دسته‌بندی‌ها می‌توانید آن را در حالت سکوت قرار داده و دیگر شاهد حضور آن دسته در بین دسته‌بندی‌های موجود نباشید. همچنین با لمس هر کدام از این موارد می‌توانید به طیف عظیمی از پست‌های مختلف مرتبط با آن دسته‌بندی دسترسی پیدا کنید.

البته در بخش دوربین هم با چندین افکت جدید که توسط آریانا گراند، بازفید، لیزا کوشی، بیبی ایریل و NBA طراحی شده است، روبه‌رو هستیم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید.

این بروزرسانی هم‌اکنون منتشر شده و می‌توانید از تغییرات هیجان‌انگیز آن بهره ببرید. نظر شما در مورد این ویژگی‌ها جدید اپلیکیشن اینستاگرام چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.