آپدیت جدید میت 10 پرو در ایران عرضه شد: فیس آنلاک و عکاسی بهتر در شب

به تازگی هواوی آپدیت جدیدی برای گوشی میت 10 پرو منتشر کرده است که قابلیت‌های فراوانی از جمله ویژگی فیس آنلاک و عکاسی بهتر در شب را به این گوشی اضافه می‌کند.

0

یکی از قابلیت‌های اکثر گوشی‌های مدرن قابلیت فیس آنلاک یا باز کردن گوشی با تشخیص چهره است. این ویژگی حالا در آپدیت جدید میت 10 پرو به پرچم‌دار سال گذشته هواوی آمده است. با عرضه این آپدیت در ایران انتظار داریم آپدیت برای میت 10 نیز به زودی از راه برسد. با این قابلیت حتی نیازی به فشردن دکمه پاور نیست و کافیست تا گوشی را بالا بیاورید تا سیستم تشخیص چهره فعال شده و گوشی را آنلاک کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار تحسین شده در پی 20 پرو هواوی ویژگی عکاسی در شب یا Night Mode است. این ویژگی با این‌که در میت 10 هم وجود داشت در پی 20 پرو بسیار بهبود یافته و به لطف لرزش‌گیر هوش مصنوعی دیگر نیازی به سه‌پایه برای باز گذاشتن طولانی دریچه شاتر نخواهید داشت. خوشبختانه در آپدیت جدید میت 10 پرو ویژگی مشابهی به اپلیکیشن دوربین اضافه شده تا بتوانید در شب و بدون نیاز به سه‌پایه تصاویری خیره‌کننده ثبت کنید.

از جمله قابلیت‌های دیگر اضافه شده در آپدیت جدید میت 10 پرو می‌توان به اضافه شدن فروشگاه AppGallery هواوی و همچنین آخرین آپدیت امنیتی اندروید گوگل اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.