گلکسی اس 10 در یک نسخه با دوربین سه‌گانه عرضه خواهد شد

سری اس گلکسی به دهمین سالگرد شروع کار خود نزدیک می‌شود و سامسونگ در حال برنامه‌ریزی جهت ترتیب دادن یک یادبود درخور و مناسب برای این رویداد تاریخی است. با فارنت همراه باشید…

0

طبق ادعاهایی از سوی افراد پرنفوذ در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند از کره‌جنوبی، گوشی گلکسی اس 10 در دو اندازه صفحه‌نمایش و سه نسخه مختلف روانه بازار خواهد شد. هر کدام از این سه نسخه دارای تعداد دوربین متفاوتی در قاب پشتی خود بوده و برترین مدل آن دارای یک دوربین سه‌گانه به همراه اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش است.

این سه مدل در حال حاضر با اسم رمز Beyond به معنای فراتر یا ترجمه دقیق‌تر Space به معنای فضا مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند. مورد Beyond 0 یک دوربین تکی در قاب پشتی و صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی بدون لبه‌های خمیده دارد. مورد بعدی با نام Beyond 1 صفحه‌نمایشی مشابه مورد قبلی دارد با این تفاوت که لبه‌های خمیده صفحه‌نمایش اینفینیتی در آن مشهود است. ترکیب دوربین دوتایی این گزینه، نسخه پیشرفته از دوربین دوتایی گوشی گلکسی اس 9 پلاس خواهد بود.

در نهایت گوشی دارای اسم رمز Beyond 3 هیجان‌انگیزترین مورد این خانواده جدید به حساب می‌آید. اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش شایعه‌ای است که هم‌اکنون بر سر زبان‌ها افتاده است اما دوربین سه‌گانه به نوعی یک شایعه جدید بوده که دامن‌گیر نسل جدید گوشی‌های اس گلکسی شده است. با وجود اینکه ایده دوربین سه‌گانه هم‌اکنون توسط هواوی پی 20 پرو اجرایی شده است اما سامسونگ مطمئنا سنسورهای خاص خود را برای انجام این کار روی گلکسی اس 10 در اختیار داشته و تجربه‌ای متفاوت از گوشی هواوی ارائه خواهد داد.

الگوی سه عضوی بودن خانواده پرچمدار جدید سامسونگ یادآور سری گلکسی اس 6 است که شامل مدل پایه، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس بود. متنوع کردن مدل جدید خانواده اس گلکسی احتمالا با کاهش عملکرد پرچمداران در بازارهای بزرگی مانند چین و هند و البته کاهش فروش جهانی در سال 2017 این شرکت کره‌ای دارد. نظر شما در مورد گوشی گلکسی اس 10 چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.