تبلت می پد 4 شیائومی با اسنپ‌دراگون 660 و قیمت پایه ۲۳۰ دلار معرفی شد

با وجود این‌که اوضاع بازار تبلت‌ها چندان مناسب نیست اما شیائومی تبلت جدید خود می پد 4 را به‌تازگی معرفی کرده است.

0

تبلت می پد 4 شیائومی (Mi Pad 4) دارای بدنه فلزی و طراحی آشنای نسل‌های گذشته بوده و از صفحه‌نمایشی 8 اینچی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش از نوع LCD بوده و دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح WUXGA یا ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است.

می پد 4 همچنین به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ با هشت هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 512 مجهز شده است. این تبلت در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

می پد 4 دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/2.0  بوده که قادر به عکاسی HDR و فیلم‌برداری 1080p نیز خواهد بود. با این حال در پشت تبلت خبری از فلش LED نخواهد بود. دوربین سلفی این تبلت ۵ مگاپیکسلی اما مجهز به فناوری تشخیص چهره شیائومی به کمک هوش مصنوعی است.

ابعاد می پد 4 برابر با ۲۰۰.۲ در ۱۲۰.۳ در ۷.۹ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۳۴۲ گرم اعلام شده است. این تبلت دارای باتری ۶۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر معمولی ۱۰ واتی بوده و درگاه آن نیز از نوع USB-C خواهد بود. علاوه بر این شیائومی نسخه LTE این تبلت را نیز با پشتیبانی از سیم‌کارت نانو به بازار عرضه خواهد کرد.

از جمله سایر مشخصات Mi Pad 4 می‌توان به وای‌فای ac، بلوتوث ۵.۰ و رنگ‌های مشکی یا رزگلد اشاره کرد.

قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی وای‌فای می پد 4 حدود ۱۷۰ دلار، قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی وای‌فای حدود ۲۱۵ دلار و قیمت نسخه LTE نیز ۲۳۰ دلار در چین خواهد بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.