اپ‌نت: خروپف خود را ضبط کنید! SnoreLab : Record Your Snoring

اپلیکیشن SnoreLab : Record Your Snoring برای ثبت میزان خروپف در طول شب استفاده می‌شود. این اپ توسط استودیوی Reviva Softworks Ltd برای کاربران اندرویدی طراحی و عرضه شده است.

0

اگر از جمله افرادی هستید که در طول شب خروپف می‌کنند حتما تا کنون روش‌های بسیاری را هم برای درمان آن امتحان کرده‌اید چراکه این امر برای اطرافیان انسان می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. این روش‌ها شاید در برخی موارد بسیار موثر بوده و یا برعکس تاثیری نداشته‌ باشند. برای این‌که بتوانید متوجه شوید که کدام روش در شما تاثیر بهتری ایجاد کرده است بازهم تکنولوژی به کمکتان آمده و با طراحی یک اپلیکیشن ساده اما دقیق به شما نشان می‌دهد که در هر شب چه میزان خروپف کرده و سپس این شب‌ها را باهم مقایسه می‌نماید تا بتوانید تشخیص دهید کدام روش برایتان کارآمدتر بوده است.

به‌طور کلی تمام مراحل خوابتان را برایتان به ثبت می‌رساند از جمله این‌که حتی نوشیدن الکل قبل از خواب چه تاثیری بر روی کیفیت خواب شما گذاشته است را نیز برایتان نمایش می‌دهد. می‌توانید با استفاده از الگوریتم‌هایی که اپ در اختیارتان قرار می‌دهد راجب تاثیر روش‌های درمانی‌تان تصمیمات بهتری بگیرید. در نهایت می‌توانید فایل صوتی موردنظر را ذخیره نموده و یا برای شخصی دیگر مثل پزشکتان ارسال کنید. در قسمت‌هایی از این اپ توصیه‌هایی برای درمان و یا کاهش خروپف برایتان قرار داده شده است که با مراجعه به آن‌ها نیز می‌توانید اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.