امسال خبری از آیفون SE 2 نخواهد بود

اگرچه پیش از این اخباری مبنی بر عرضه آیفون ارزان قیمت دیگری از سوی اپل در سال جاری منتشر شد، با این حال به تازگی یک منبع موثق و نزدیک به این شرکت تایید کرده که به این زودی‌ها خبری از آیفون SE 2 نخواهد بود.

0

در دنیای گوشی‌های هوشمند، تولید کنندگان لوازم جانبی همیشه وقت معتبرترین منابع درز اخبار موثق هستند، از این رو اخبار منتشر شده از سوی آن‌ها غریب به اتفاق به حقیقت تبدیل می‌شود. Olixar، یکی از تولید کنندگان تراز اول گارد و سایر لوازم جانبی نیز به تازگی مدعی شده که برنامه‌ای برای تولید محصولات سازگار به آیفون SE 2 نخواهد داشت؛ چراکه اصلاً این گوشی به این زودی‌ها به بازار راه پیدا نخواهد کرد.

البته اگر به خاطر داشته باشید، Olixar اولین منبعی بود که با انتشار تصاویر رندر شده آیفون SE 2، خبر توسعه آن توسط اپل را منتشر کرد، با این حال اکنون مدعی شده که فعلا این پروژه متوقف شده است.

هرچند در این گزارش عنوان شده که لااقل تا پایان سال جاری خبری آیفون SE 2  نخواهد بود، با این حال ممکن است گوشی مذکور هیچ‌گاه ارائه نشود؛ چراکه مدت‌هاست صنعت ساخت تلفن‌های همراه کوچک به سوی گوشی‌های بزرگ حرکت کرده است و وقتی iPhone SE در سال 2016 روانه بازار شد، بیشتر به یک آزمون شبیه بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.