فروش گوشی‌های پی 20 هواوی به 6 میلیون دستگاه رسید

گوشی‌های پی 20 هواوی امکانات و کیفیت بسیار خوبی دارند و این امر باعث شده تا در اخبار شاهد باشیم که فروش گوشی‌های پی 20 هواوی به 6 میلیون دستگاه رسیده است.

0

هواوی چند روز پیش اعلام کرد که برنامه‌های زیادی برای سال 2018 دارد و امیدوار است 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در این سال راهی بازار کند. اکنون نیز شاهد خبر دیگری از موفقیت فروش گوشی‌های هواوی هستیم.

این بار کوین کو، یکی از مدیران ارشد هواوی، در مراسم Consumer Electronics Show Asia خبر از فروش بسیار خوب گوشی‌های هواوی P20 نسبت به مدل قبلی گوشی‌های این خانواده داد.

به گفته این مدیر ارشد فروش گوشی‌های پی 20 نسبت به گوشی‌های پی 10 چیزی حدود 81 درصد بیشتر بوده است و گوشی‌های پی 20 که در سطح دنیا محبوبیت جهانی دارند در سه ماه اول فروش خود به آمار 6 میلیون دستگاه فروش دست‌ پیدا کرده‌اند.

جالب است بدانید این آمار برای گوشی‌های پی 10 تنها 3.3 میلیون دستگاه بوده است. کوین کو در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به سهم هر کدام از گوشی‌های پی 20 در این فروش چشمگیر نکرده است. اما باز هم می‌توان حدس زد که هواوی بیشترین فروش را در بین گوشی‌های پی 20 در گوشی پی 20 لایت تجربه کرده است، دلیل این امر نیز قیمت مناسب و امکانات این گوشی است.

از طرف دیگر گزارش‌هایی مبنی بر محبوبیت هواوی پی 20 پرو نیز به گوش می‌رسد، این گوشی در بازارهای اروپایی طرفداران زیادی پیدا کرده و به لطف دوربین سه‌گانه و کیفیت بالای این محصول شاهد رشد 316 درصدی فروش هواوی پی 20 پرو در بازارهای جهانی هستیم.

کوین کو در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرده است که موفقیت‌های هواوی در سال 2018 به آمار فروش بالای گوشی‌های هواوی پی 20 ختم نخواهد شد و کار این شرکت با سال 2018 هنوز تمام نشده است.

به این ترتیب می‌توان گفت هواوی روی گوشی میت 20 پرو خود که به احتمال زیاد از دوربین سه‌گانه برخوردار است و صفحه‌نمایش بزرگ 6.9 اینچی دارد حساب‌های زیادی باز کرده است. به احتمال زیاد در آبان ماه امسال شاهد رونمایی میت 20 پرو خواهیم بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.