گوشی Vivo NEX A با اسنپ‌دراگون 710 و صفحه‌نمایش بدون حاشیه معرفی شد

همراه با معرفی گوشی vivo NEX A به عنوان اولین گوشی مجهز به نمایشگر واقعاً بدون حاشیه، کمپانی ویوو از مدل مقرون به صرفه‌تر این محصول هم با نام Vivo NEX A رونمایی کرده که به رغم داشتن نمایشگر بدون حاشیه به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 710 مجهز شده است.

0

بر این اساس گوشی Vivo NEX A از نمایشگری 6.59 فاقد بریدگی و حاشیه با وضوح تصویر فول اچ‌دی از نوع  Super AMOLED بهره برده که تقریباً 91.24 درصد قاب جلویی را پوشش داده است؛ این بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در میان گوش‌های هوشمند است.

گوشی Vivo NEX A

برخلاف Vivo NEX، این مدل از تراشه اسنپ‌دراگون 710 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم بهره برده است. تراشه تازه معرفی شده اسنپ‌دراگون 710 بر پایه لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه یافته و دارای ۸ هسته می‌باشد؛ دو هسته Kyro 360 Cortex-A75 دارای فرکانس 2.2 گیگاهرتز است و شش هسته Kyro 360 Cortex-A55 با کلاک فرکانس 1.7 گیگاهرتز که در مواقع عادی فعالیت می‌کنند. این مدل در تنها در نسخه 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد و مانند Vivo NEX در قاب پشتی آن شاهد استفاده از دوربین دوگانه 12 +5 مگاپیکسلی به ترتیب با گشادگی دیافراگم f/1.8 و f/2.4 هستیم که تنها سنسور اول دارای لرزشگیر خودکار OIS و EIS است.

گوشی Vivo NEX A

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با بزرگی روزنه f/2.0 هم از نوع خارج شونده انتخاب شده که در عرض 0.8 ثانیه آماده به کار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی Vivo NEX A می‌توان به باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی، بهره‌مندی از دستیار صوتی Jovi که از طریق دکمه اختصاصی تعبیه شده در کنار بدنه دستگاه قابل دسترس است، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان، جک 3.5 میلی متری صدا، درگاه یو‌اس‌بی_سی و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 8.1 با رابط کاربری Funtouch OS 4.0 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.