اسنپ‌چت قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده را فراهم کرد

کاربران پیام رسان اسنپ‌چت به زودی قادر خواهند بود پیام هار ارسالی خود به دیگران را حذف کنند؛ این ویژگی هم اکنون در دسترس عده ای خاص قرار گرفته و در آپدیت بعدی به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

0

اسنپ‌چت یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان موبایلی و ایده دهنده اولیه قابلیت‌هایی است که ما امروزه در بسیاری از نمونه‌های مشابه مانند اینستاگرام یا تلگرام مشاهده می‌کنیم. در به‌روزرسانی بعدی این سرویس محبوب کاربران قادر خواهند بود پیام‌های ارسالی خود در چت‌های دو نفره یا گروهی را پاک کنند.

این پیام‌ها می‌تواند صرفاً متنی باشد و یا عکس، فیلم یا هر نوع فایلی که توسط  فرد ارسال شده است. نکته قابل توجه آنکه پاک کردن پیام از سایر افراد گروه یا شخص مقابل مخفی نخواهد بود؛ از این رو نمی‌توانید پس از ارسال پیام منکر آن شوید.

اسنپ‌چت

برای بهره‌مندی از این قابلیت اسنپ‌چت هر دو طرف گفتگو بایستی از جدیدترین نسخه این برنامه استفاده کنند. نکته دیگر هم آنکه ویژگی مذکور از پیام‌های ارسال شده در مقابل گرفتن اسکرین شات محافظت نمی‌کند؛ هرچند که در صورت ثبت آن توسط فرد مقابل، یک اعلانیه برایتان ارسال خواهد شد.

اسنپ‌چت در چند وقت اخیر بر روی افزایش حریم خصوصی کاربران این پیام‌رسان متمرکز شده است و بر همین اساس نیز چندی پیش شاهد ارائه قابلیت ارسال پیام‌های زمان دار بودیم؛ هرچند که این ویژگی‌ هم نقاط ضعفی از جمله عدم امکان مقابل با برنامه‌های جانبی ثبت تصویر از نمایشگر دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.