همه‌ی نمایش‌های مهم سونی در E3 2018 – به رخ کشیدن داشته‌ها!

0

کنفرانس هر ساله‌ی سونی در E3 امسال هم برگزار شد و نمایشی از چند بازی مورد انتظار این شرکت و بازی‌های دیگر را به همراه داشت. بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 و بازی‌های مورد انتظاری که اگرچه در نمایش سونی در E3 2018 حضور داشتند، قرار است برای پلتفرم‌های دیگر از جمله ایکس باکس هم عرضه شوند.

بر خلاف کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 شرکت سونی چیزهای زیاد جدیدی رو نکرد و در عوض در به رخ کشیدن داشته‌های خود سنگ تمام گذاشت. حضور استودیوی «رمدی» با بازی جدیدش در کنفرانس سونی در حالی از معدود اتفاقات هیجان‌انگیز این کنفرانس بود که این شرکت بازی‌های قبلی خود را تنها برای پلتفرم‌های مایکروسافت و در صدر آن‌ها کنسول ایکس باکس عرضه کرد.

اگرچه تماشای گیم‌پلی بازی‌های انحصاری سونی مثل The Last of Us Part II برای اولین بار در کنفرانس سونی در E3 2018 نقطه‌ی عطف این نمایش محسوب می‌شود، این شرکت چند رونمایی جدید را هم با خود به لس آنجلس برده بود. بازی Nioh 2 رونمایی شد و این شرکت از بازی جدید سازندگان دارک سولز که در انحصار پلی استیشن 4 خواهد بود نیز پرده برداشت. در ادامه با مهم‌ترین نمایش‌های سونی در E3 2018 با ما همراه باشید. فراموش نکنید که همه‌ی اخبار E3 2018 را با جزئیات کامل و در کمترین زمان ممکن پس از انتشار در جهان، می‌توانید در گیم‌نیوز بخوانید.

The Last of Us Part 2 و عشق‌بازی اِلی

 

نه تنها نمی‌شود چیز زیادی در مورد اولین نمایش از گیم‌پلی این بازی در کنفرانس سونی در E3 2018 گفت، که نباید هم چیز زیادی در مورد اولین نمایش از گیم‌پلی این بازی گفت! شما باید خودتان این ویدئو از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید.

ظرافت در طراحی مرحله، انیمیشن‌ها،‌ دقت در جزئیات، حرکات و تاثیر فیزیک بر کوچک‌ترین اشیا در محیط و شیوه‌ی نبردها و مبارزات را ببینید و برای انتشار این بازی به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 بسیار بسیار هیجان‌زده شوید.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری از این بازی در دسترس نیست.

Death Stranding و نمایش گیم‌پلی و شخصیت جدید

 

حتا با این‌که بالاخره گیم‌پلی بازی Death Stranding را تماشا کردیم، این بازی به روند عجیب و غیرقابل فهم‌تر شدن خود ادامه می‌دهد. «نورمن ریدوس» ستاره‌ی بی چون و چرای بازی جدید هیدئو کوجیما است.

با این‌که در نمایش جدید این بازی، «مدس میکلسون» را ملاقات نکردیم، حضور او در بازی به عنوان شخصیت منفی احساس می‌شود. در عوض ما دو شخصیت زن این بازی را در این نمایش ملاقات کردیم. «لی سیدوکس» یکی از این شخصیت‌ها را بازی می‌کند و دیگری «لیندزی وگنر» است که در بازی حاضر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را اینجا بخوانید.

Marvel’s Spider-Man و شخصیت‌های جدید

 

چیزی تا انتشار بازی مرد عنکبوتی استودیوی اینسامنیاک نمانده است. این بازی انحصاری پلی استیشن 4 در تابستان امسال عرضه می‌شود و قبل از این، E3 را فرصت خوبی برای ارائه‌ی تصاویر جدید از بازی و معرفی شخصیت‌هایش دانسته است.

حالا که تریلر را تماشا کردید، بد نیست اطلاعات جدید منتشر شده از این بازی را هم این‌جا بخوانید.

گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima برای اولین بار

یک بازی انحصاری دیگر برای پلی استیشن 4 و یک نمایش گیم‌پلی برای اولین بار در کنفرانس سونی در E3 2018. اگر به سامورایی‌ها علاقه دارید این بازی بازی شما است.

تریلر گیم‌پلی بازی به ما اجازه داد نگاه دقیق‌تری به مبارزات و شخصیت‌هایی که بازی‌کننده در طول بازی به آن‌ها برخورد می‌کند داشته باشیم. همچنین این نمایش به ما ایده‌هایی در مورد گرافیکِ بازی و این‌که چقدر باید انتظاراتمان را از بازی‌های آخر نسل پلی استیشن 4 بالا ببریم داد.

بازی Ghost of Tsushima سال 2019 عرضه می‌شود.

Nioh 2 معرفی شد

 

تیم نینجا و سونی صبح امروز اعلام کردند که Nioh 2 در دست ساخت است. تیزری که از این بازی به نمایش درآمد بسیار کوتاه بود، اما باید به همان هم رضایت دهیم. اگرچه Nioh قبلی ممکن است به مذاق بسیاری خوش نیامده باشد، این اکشن نقش آفرینی طرفداران بسیاری دارد که حالا می‌توانند منتظر انتشار قسمت دوم باشند.

Control نام بازی جدید استودیوی رمدی

 

رمدی، استودیوی سازنده‌ی «الن ویک» و «کوانتوم بریک» حالا در کنفرانس سونی در E3 2018 حضور یافته و از بازی جدید خود رونمایی کرد.

مشخصا با یک بازی به سبک و سیاق همیشگی رمدی طرف هستیم و با این‌که چیزهای جالبی در تریلر آن دیدیم، اطلاعات خاصی از آن نداریم. فعلا می‌دانیم که شخصیت اصلی بازی یک زن است و اسلحه‌ای که شکلش را تغییر می‌دهد در دست دارد و خب… همین.

تریلر جدیدی از Kingdom Hearts 3 و نسخه‌ی مخصوص پلی استیشن

 

نسخه‌ی مخصوص پلی‌استیشن بازی Kingdom Hearts 3 همه‌ی بازی‌های قبلی این مجموعه را در بر خواهد داشت. این بازی همچنین دنیای «دزدان دریایی کارائیب» را نیز در بر خواهد داشت و این نکته با تریلر جدیدی که در مراسم سونی به نمایش درآمد تایید شد. اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را اینجا بخوانید.

 

این تقریبا همه‌ی چیزهایی بود که لازم دیدیم از کنفرانس سونی در E3 2018 بدانید. همه‌ی اخبار E3 را می‌توانید در گیم‌نیوز دنبال کنید و فراموش نکنید که ما همواره از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.