E32018: اپیدمی Battle Royale و چیزهایی که درمورد بازی Battlefield V می‌دانیم

0

اگر شما هم دیشب به تماشای اولین کنفرانس خبری E3 2018 که به شرکت الکترونیک آرتز اختصاص داشت نشسته باشید احتمالا با ما هم عقیده‌اید که این رویداد کمی روند تکراری داشت. خیلی از گیم‌پلی‌هایی که توسط EA نمایش داده شد حاوی هیچ اطلاعات جدیدی نبودند.

این وسط یک استثنای هیجان‌انگیز در فرم بازی Battlefield V ناجی کنفرانس بود و حتی قابل پیشبینی بودن خبر هم نتوانست از خوشحالی طرفداران این بازی کم کند. همان‌طور که حتما میدانید بعد از موفقیت چشمگیر بازی‌هایی مثل Fortnite و PUGB که حالت Battle Royale را پیاده کرده بودند خیلی از بازی‌های تیراندازی قدم جای پای آن‌ها گذاشتند.

از جمله این بازی‌ها Call of Duty بود که در بلک آپس 4 این حالت را اضافه کرد. (در مورد حالت Battle Royale در بازی‌های مختلف از جمله همین Call of Duty مطالب زیادی برای شما نوشته‌ایم که میتوانید از گیم‌نیوز بخوانید و با به اشتراک گذاشتن نظر خود ما را خوشحال کنید.)

با این‌که پیوستن بازی بتلفیلد به ماجرای بتل رویال اصلا دور از ذهن نبود؛ پخش گیم پلی مولتی پلیر بازی در E3 2018 با تایید رسمی این خبر باعث خوشحالی دوستدارانش شد که حالا بی‌صبرانه انتظار 19 اکتبر یعنی 27 مهر را می‌کشند تا بازی را دست اول تجربه کنند. (این‌جا برای شما گفته‌ایم که چطور میتوانید این بازی را زودتر داشته باشید.)

از این خبر که بگذریم، الکترونیک آرتز تاکید زیادی بر روی همکاری با شرکت انویدیا برای ساخت بازی جدید مجموعه‌ی بتلفیلد داشت و برند GTX به عنوان پلتفرم رسمی بازی معرفی شد. EA اما فعلا جزییات دقیق‌تر را سربسته نگه داشته و باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

اخبار بعدی را از دست ندهید، در گیم‌نیوز ما را همراهی کنید.

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.