تصاویر واقعی گوشی Pixel 3 XL گوگل فاش شد

گوگل در حال ساخت گوشی Pixel 3 است و هر از گاهی تصاویری منتسب به این گوشی منتشر می‌شود، اکنون نیز شاهد افشای تصاویر واقعی گوشی Pixel 3 XL گوگل هستیم.

0

گوگل نتوانسته است در خصوص گوشی Pixel 3 رازنگه‌دار خوبی باشد و مدتی پیش تصاویر نمونه آزمایشی گوشی Pixel 3 XL در فضای اینترنت دست به دست شد.

اکنون نیز شاهد درز تصاویر واقعی از گوشی Pixel 3 XL هستیم که توسط یکی از اعضای انجمن اینترنتی معروف XDA به بیرون منتشر شده است. این کاربر مدعی است از نزدیک این گوشی را دیده است و ادعا می‌کند بدنه پشت گوشی Pixel 3 XL از شیشه ساخته شده است.

به این ترتیب می‌توان امیدوار بود این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. پردازنده اسنپ‌دراگون 845 به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی را به‌عنوان دیگر مشخصات سخت‌افزاری پیکسل XL 3 می‌توان نام برد.

به لحاظ ظاهری نیز در اولین نگاه بریدگی بالای صفحه‌نمایش گوشی در پیکسل XL 3 به چشم می‌خورد. نکته دیگری که در این تصاویر جالب به نظر می‌رسد حضور اسکنر تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی است.

از طرف دیگر از قرار معلوم به جای دوربین دوگانه در پشت گوشی پیکسل XL 3 شاهد حضور دوربینی با یک لنز هستیم. قسمت قرار دادن سیم‌کارت نیز ظاهرا در پیکسل XL 3 از سمت چپ گوشی به پایین آن نقل مکان کرده و در کنار پورت USB نوع C قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که همچنان شاهد قرار گیری دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست پیکسل XL 3 هستیم. گفته می‌شود که گوگل قرار است سومین نسل از گوشی‌های پیکسل خود را در آبان‌ماه امسال رونمایی کند.

با این حساب از آنجایی که نسل جدید پیکسل‌های گوگل گوشی‌هایی نیستند که به این راحتی‌ها از نظرها پنهان بمانند، بدون شک در چهار ماه آینده شاهد خبرها و تصاویر بیشتر و دقیق‌تری از این گوشی‌ها در فضای اینترنت خواهیم بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.