سامسونگ گلکسی A9 استار را با طراحی متفاوت در چین معرفی کرد

پس از چند روز درز شایعات در رابطه با عضو جدید خانواده گلکسی A سامسونگ، این شرکت کره‌ای سرانجام ساعاتی پیش از گلکسی A9 استار با ظاهری متفاوت نسبت به سایر مدل‌های این سری رونمایی کرد.

0

سامسونگ گلکسی A9 استار را می‌توان اولین تلاش شرکت کره‌ای برای تغییر در زبان طراحی گوشی‌های سری گلکسی دانست، چراکه ظاهر قاب پشتی این محصول به هیچ یک از گوشی‌های عرضه شده سامسونگ شباهت ندارد.

بر این اساس هرچند سامسونگ گلکسی A9 استار به نمایشگری کم حاشیه Super AMOLED مانند آنچه در گلکسی A8 مشاهده کردیم، تجهیز شده است، با این حال دوربین دوگانه و نحوه قرارگیری آن، دقیقاً شبیه به آیفون 10 است. در سوی دیگر فلاش ال‌ای‌دی نیز در زیر آن تعبیه شده است.

در پایین این دستگاه پورت USB Type-C خودنمایی می‌کند. در کنار این پورت، اسپیکر به همراه جک 3.5 میلی متری صدا حضور دارد. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد جک 3.5 میلی متری هدفون را از محصولات خود حذف کند. همچنین برخلاف سایر گوشی‌های سری گلکسی، شاهد تعبیه سنسور اثر انگشت مربعی شکل در قسمت بالای قاب پشتی هستیم؛ به نظر می‌رسد این قطعه بالاتر از جایگاه همیشگی قرار گرفته است.

A9 استار

فارغ از ویژگی‌های ظاهری گلکسی A9 استار، این بالا رده جدید سامسونگ از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 660 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته است.

دوربین اصلی این محصول به سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. در جلوی گلکسی A9 استار یک دوربین 24 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را بر عهده دارد. از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A9 استار می‌توان به باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی دو اسپیکر با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 8.1 اشاره کرد.

A9 استار لایت

A9 استار لایت

A9 استار همچنین دارای یک نسخه ارزان قیمت‌تر با پسوند لایت هم می‌باشد که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به صفحه نمایش 6 اینچی Super AMOLED، پردازنده اسنپ‌دراگون 450، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی 16 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز به فلاش ال‌ای‌دی اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی‌های گلکسی A9 استار و گلکسی A9 استار لایت به ترتیب با قیمت 470 و 310 دلار در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی تیره به بازار عرضه خواهند شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.