تماشا کنید: بررسی ویدئویی آنر 9 لایت

پس از استقبال خوب از گوشی آنر 9، این شرکت تصمیم گرفت تا نسخه لایت آن را هم برای کاربران با بودجه پایین‌تر عرضه کند. با ما و بررسی ویدئویی آنر 9 لایت همراه باشید.

0

تنوع گوشی‌های میان‌رده این روزها بسیار زیاد است و شاید اگر قصد خرید یک گوشی بین یک تا دو میلیون تومان را داشته باشید حسابی گیج شوید! با این‌حال گوشی‌های آنر همیشه با هدف نسل جوان عرضه شده و معمولاً ارزش خرید بیشتری نسبت به رقبا دارند. آنر 9 لایت یک گزینه ارزان‌تر از گوشی آنر 9 محسوب می‌شود که بسیاری از ویژگی‌های مثبت این گوشی را حفظ کرده است.

آنر 9 لایت از همان بدنه شیشه‌ای و جذاب بهره می‌برد و با دوربین دوگانه قابلیت عکاسی پرتره را هم با دوربین پشتی و هم سلفی دارد. این گوشی حتی پا را یک قدم فراتر گذاشته و از صفحه‌نمایش کشیده با حاشیه‌های باریک استفاده کرده است. استفاده از تراشه Kirin 659 به همراه سه گیگابایت رم و البته اندروید 8 اوریو عملکرد سریع و روان گوشی را تضمین کرده و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی آن هم دوام شارژ مناسبی دارد.

در عوض دیگر خبری از قاب فلزی نیست و می‌توان گفت گزینه‌های بهتری برای گیمرها در این بازه قیمتی وجود دارد. با این‌حال بی‌شک آنر 9 لایت از گزینه‌های خوبی است که بهتر است آن را در نظر داشته باشید. برای مشاهده نمونه تصاویر و ویدئوهای دوربین، بنچمارک‌های پردازنده و امکانات نرم‌افزاری می‌توانید به بررسی متنی این گوشی در فارنت مراجعه کنید.

پس از بررسی متنی و جامع آنر 9 لایت و مقایسه ویدئویی آن با گلکسی A5 2017 سامسونگ حالا نوبت به بررسی ویدئویی این گوشی رسیده است. پس اگر قصد خرید یک گوشی میان‌رده را دارید با فارنت همراه باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.