سونی دوربین RX100 VI را با لنز 200-24 میلی‌متری معرفی کرد

سونی عضو جدید از خانواده دوربین‌های RX100 را معرفی کرد، این دوربین لنز 200-24 میلی‌متری دارد و آن را با نام تجاری RX100 VI در بازار خواهیم شناخت.

0

دوربین‌های کامپکت خانواده RX100 سونی چیزی حدود 6 سال است که در بازار حضور دارند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. سونی نیز برای افزایش حضور این محصول در بازار دوربین RX100 VI را با امکانات بیشتر و بهینه‌سازی‌هایی معرفی کرد.

بدون شک اولین تغییر و ارتقا در دوربین RX100 VI را می‌توان لنزهای جدید این دوربین دانست. در این مدل جدید شاهد حضور لنزهای 200-24 میلی‌متری هستیم تا این دوربین بیشترین عمق کانونی را در عکس‌ها داشته باشد.

در کنار افزایش عمق کانونی، این دوربین به دیافراگم f2.8-4.5 نیز مجهز است تا عکس‌های گرفته شده با این دوربین جزئیات را بهتر به تصویر بکشد.

در دوربین RX100 VI شاهد بهینه‌سازی‌هایی در عملکرد ثبات تصویری دوربین نیز هستیم و سونی ویژگی پشتیبانی از وضوح 4K را به فیلمبرداری این دوربین اضافه کرده است. در کنار این موارد دوربین RX100 VI قادر به فیلمبرداری در حالت S-Log 3 نیز هست. این حالت طیف رنگ‌های دینامیک بیشتری را به تصویر می‌کشد و رنگ‌ سوژه‌ها در این حالت تعادل بیشتری خواهد داشت.

به لطف این ویژگی‌ها دوربین RX100 VI قادر به فیلمبرداری در حالت HDR نیز هست. سنسور 20.1 مگاپیکسلی به همراه پردازنده BIONZ و سیستم فوکوس خودکار 315 نقطه‌ای که سرعتی برابر با 0.03 ثانیه دارد را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این دوربین دانست.

این دوربین در سرعت 960, 480 و 240 فریم‌ در ثانیه باکیفیت فول‌اچ‌دی به صورت اسلو موشن فیلمبرداری می‌کند و یک صفحه‌نمایش لمسی در دوربین RXV100 VI تعبیه شده است تا عکاس به راحتی بتواند رزولوشن عکس‌ها را با لمس انگشتان کاهش دهد.

سونی در حین معرفی دوربین RXV100 اعلام کرد که این محصول تا ماه دیگر راهی بازار خواهد شد و قیمتی حدود 1200 دلار را برای این محصول در نظر گرفته است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.